終於有得打diary 6,今日掛3號風球,好大雨,正...i like it!!但係冇因此而令我比以前開心...反而更down...可能係眼訓同埋諗太多太複雜既野....我真係要清醒d啦!!!大概3個星期後就大考...所以更加要清醒...
早會,企到我腳仔軟...過晒鐘...班d人問唔係仲有一堂咩...(傻左....我!!) then hist...RME...小息!!找Benny Sir... 傾計...he~!eng...math...lunch!! 同Bella一齊去買...then自己坐第2張table...我同Bella講我想自己食...(真係勁勁勁down!!)then學校自由行...之後知道FAFA隻手點解整親...唉!!傻下傻下...我有少少心痛...he~!!lunch完6,geog...pth...chin...放學!! 諗住叫阿哥同我傾陣...find唔到...算!!so坐係classroom do my hw...李''大嬸''同Jenny&簡生補課...我0係後面continue...4:15到Jenny叫我同佢去toilet...我同佢行到去,then上library見到rainbow&方俊煒...then又番classroom...諗住走去find Benny Sir傾計...點知佢見緊人...算6!!then find some idea for maths project...then見到Ms.Yuen...he~!!同佢講左兩句...thz喎!
跟住,又獨個兒回家了!!
番到home,想話用下電腦...哼!!大佬又霸住...慘!!n日冇用機...except now!!^_^''
Pearl, will you come to HK??@@
 分類: 未分類 |