我終於有得打diary啦!!!!呵呵!!呢排我努力左呀!!!我溫習呀!!!

星期一至星期五我都要0係school補習~好好人呀d F.7姐姐....yuki媽!!又見面啦!!靚左喎!!

星期五last day趣藝,he~好玩呀!!Jenny去到補習冇黎到~開始個時,becoz得我一個,唔多自然...之後黃sir同我地玩左一陣橋牌,我突然勁想玩''心臟病發''...鍾振超同一個叫孔維曦既物體同一班我識既男仔玩緊...之後我加入,得我一個女仔...又一次唔自然...由於次次都係我派牌,so今次都唔例外...派左一次之後,我話想玩,so有人讓左個位俾我, 唔玩都好d,一玩輸到痴線...點解?!becoz一來我反應都幾slow,二來孔維曦既花名...我講唔去口,so輸到死左
guess!!孔維曦既花名係咩!?同佢名有關... s.p 平時我講得到嫁,可能一大班男仔圍住我啦!!唉~下次我only會做派牌個個!?

之後再去補習...he~今日好休閒呀!? then歸家去!!!^^
分類: 未分類 |