又再重新開始打日記,但今次想記下來的不是我的生活,以是我的心情。前兩天媽媽跟我說了一個驚人的消息!原來我是有一個妹妹的!!!! N年之前爸爸在內地開廠識了別一個女子,生了一個女孩子! 現在她14歲了!!即是說我原來做了14年哥哥都不知道 當知道有這個妹妹的反應是,很想知道她現在生活到底如何? 生活過得好嗎?生活得快樂嗎?諗書成績好嗎?現在我的確很擔心這個小妹 她在這14年的生活是如何過的?等等。。我都很想知道 至於爸爸那邊我反而沒有怪他,因為這都不是我們可以控制的事,但!!!我會怪他為什麼不好好照顧小妹!!??為什麼要她在這個不健全的環境中成長?這都是我不可以接受的. 今天,西餐廚師煮多了一份精美的晚餐給我吃,當我拿過後放在卓子上 便想到。。小妹有吃過這種東西嗎?她平時都是吃什麼的?她吃得好嗎。。。想到這裡便馬上沒心情吃下去了。。。。 小妹,我不知道妳有沒有機會看到,但我在這答應妳! 我會盡力把最好的給妳!妳不是一個人的,妳還有三位哥哥在關心妳的,妳要比心機諗書,一有時間我便會過來探妳。
轉左去第二到開BLOG 想睇的話請到下面網址 http://loverenee001.mysinablog.com
YAYA隻白鴿識飛啦~~~~~~ 今日放左佢出去~希望佢可以好好生活啦XD 今日上網學左個手法魔術,不過唔知要練幾長時間先玩到囉QQ 本來聽日去打藍球,但係重未買到。。。所以無得玩 收工個時公司樓面既同事約我聽日去食越南野 梨左差唔多一年。。第一次出街食飯= = 『M記個D唔計的話』 希望唔會洗得太多錢啦。。。QQ 前日MSN約左侄仔,等我反香港個時同佢打藍球 睇梨我真係要練下先得,如果唔係除時會輸〉0 〈 要減肥啦~~~啦~~啦~~~啦~~~~~》《 嗚。。。做多D運動先得
尋日係公司後門。。收養左隻白鴿孤兒 因為公司後門有網網往,所以入得梨,出唔反去 隻白鴿又重未識飛,所以帶左佢返宿舍寄往@@ 得佢識得飛自然飛走XD應該過多一兩個星期會識飛 家人一向唔比養小動物,原因多數都係個句。。 『自己都養唔掂,點養佢。。』 哈哈,今次山高皇帝遠啦XD 不過我都有好好照顧佢嫁 今日收工買左D牛奶比佢飲,重係公司拎左D玉米比佢食 尋日拎佢返梨重好驚人,今日好D咁啦~ 我用左個紙皮箱做左個巢比佢 當然係可以自由出入個隻啦,不過佢重未可以飛到出梨 所以收工個時捉左佢出梨,放係地下可以等佢走動下 期待佢可以自己飛走既日子>V<
今日8點無啦啦響警鐘= =||||| 響足一個早上呢~ 之後同家人MSN,不過佢地枝咪好似有D問題@@ 有一個MSN既朋友~係MSN同我講,看到我時時那麼夜才去睡,很生氣呢~= = 對她來說,2-3點才睡可能會很不正常~但每個人的生活方式都不一樣 何必把自己的生活方式加裝到別人身上呢~ 這只會令妳身邊的人覺得不好受,自己又辛苦. 妳要生氣我也沒辦法,這是我自己的生活方式
好累呀= =依幾日收工去左踢毽=0=|| 對上個次踢係小學個時== 踢踢下重有D路人加入一齊玩XD 聽日放假等我出去搵下藍球場先@0@
又係上唔到網既日子= = 正在勾其他人既線=V= 不過要走上4樓先用到= =攪到無咩心情打。。。
尋日上網睇到個BLOG TAG 等我又拎梨玩下先XD(悶到極點了) 1. 你想開什麼店子?
網吧+咖啡屋 又可以玩又可以食,可以賣下D芝士餅,紅蘿白蛋糕等等
2. 店子的室內佈置是怎樣的
簡單為主,感覺舒服
3. 你的目標顧客是什麼人?
鐘意打機既~鐘意食野既~鐘意平靜
4. 你會選在什麼地方開店?
最好有海景,靜中帶旺,一定唔會係D鬧巿到開
5. 營業時間?
24小時@@
6. 你會親身到店內打點嗎?
當然會啦,可以打下機
8. 遇上麻煩的顧客時,你會怎麼辦?
好簡單...唔做佢生意囉@@b
9. 假設生意成功,你會擴充規模開分店嗎?
唔會,開咁多做咩?