第一次接TAG= =
1) 第一日踏入你要入讀的中學,見到什麼令你最難忘?
最難忘........好難答wo....
我一向記憶力都比例差...點會記得呢...
如果真係要答....最難忘係番學個條路囉~
2) 中一係拎個咩樣書包?
無可能會記得..........
3) 中一的班主任還記得叫什麼名字,教你什麼科目嗎?
除XX老師......(唔識點打個兩個字= =)
教中文~一個好好既老師,係佢教我點去幫助同關心別人
對我影響好大~
4) 還記得第一個主動跟你結識的同學是誰嗎?現在還有聯絡嗎?
陳志勇!!!不過佢其實同我唔同班既= =佢C班我E班
之後同佢做左好朋友~
當然重有聯繫啦~剛剛先同佢講完電話
5) 中一時參加了什麼課外活動,對你日後有大影響嗎?
UM.....長跑組,義工組,棋藝姐~
長跑...真係跑到隻狗咁,不過係一個訓練意志既好方法
加上入到校隊~感覺好型XD
義工....班主任做導師~重記得去醫院唱"帝女花"比D老人家聽XD
重幫D獨居老人打掃
棋藝.....................入左依個學會...但係一次都無去過XD
未有時間打邊個接XD~要接既人我會MSN同知妳地XD
蚊,MINI豬.妳地唔洗走一定有妳地份 |