哈哈~病左兩日,終於開始好反!!
多謝MINI豬醫生~~卡卡~
妳應該會好好奇點解叫妳做醫生~
因為...我如果係挪威睇醫生.
個醫生都只係會講同妳一樣既說話...
(多渴水,多點休息)= = "係無藥比既.,...
即使唔同都係會係多一句。。。
『出面比$』= =
講反今日落雨,一有雨公司會好多野做......
全日未停過....
今日我問哂全公司既人"你收皮啦"既英文解釋~~
但係無人答到我....哈哈哈哈個個聽完係到笑..XD
收工個時無啦啦有人問我買唔買花@@.....
O...SORRY..如果你係好好好好靚女+我又好好好多$$我應該會買..
但係我一個人行,身邊又無女性朋友,你又唔係靚女,我又唔係好有$$
咁我又點會買呢...?
入正題!!!!
早兩日MSN有人話我好似生活得好開心~我答我既生活都有好多黑暗面~
妳話無人可以分享既成果唔想要~咁妳心目中既成果係咩呢?
好...咁今日只好講下"內心世界"
我坐13小時飛機梨到挪威,所有識既朋友,家人,平時去玩既地方
平時鐘意食既野.完全無哂
我一個人收左工,無地方好去......應該係無地方可以去....
我好夜都唔訓,有時天光6-7點先訓,有時訓到零晨4點起身,8點再訓
係因為我所識既朋友除左我休息個日,只會係係個時候先會上網,先會開MSN,只有夜訓我先可以同我D朋友聊天
我好怕悶,我好怕自己一個人.情人節,新年,聖誕所有平時我都會出去同朋友玩既日子,都係只有我一個...當然除左同事啦
有時我都好想有人關心我..照顧一下我,病左會有人理下我,工作上既唔開心AND開心我都想有人可以分享,我都好想識反個女朋友~但係我係依到連食M記都覺得食唔起!點拍???買隻熱狗都要70HK$
可能妳會問,咁點解唔反香港~所有問題都解決哂
因為挪威比到我既係$$
有左錢我先可以比到我家人一個好既生活,先可發展我自己既事業,
我唔想我地時既別一伴為左錢而煩惱,
我梨依邊做野,我既家人可以退休.依一個都係我梨既完因
我老豆,同我阿媽年紀唔細,我唔想佢地重要咁辛苦
所以我放棄左香港既所有野,梨到依個鬼地方
我今日付出既,希望第日可以換來更好既生活
為左我既家人同我所愛既人
我得到既成果唔係出糧個萬幾元~
我既成果係"將來"所以即使幾唔開心,幾唔想都好
"路還是要走下去......" |