| «‹ July 2017 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | | 1 | | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | | 30 | 31 | |
|
2008 年 5 月 15 日 星期四  |
| 2008-05-15 |
分類: 未分類 |
重係重病中...不過都係到打幾隻字啦....
補反之前既日記先~
早兩日太上皇梨食飯,攪到我要早半小時反去QQ
反到公司...依一日出現左搶野做同偷野做既情況
因為真係無野好做....只好去做人地要做既事...==""""
個日好辛苦下..因為訓得勁小....訓左4小時左右..
行完山應該好累好易訓先係...但係唔知點解失眠.......
所以個晚一反去馬上訓,好酒之人重想捉我去飲野...
唔好傻..我今晚點都唔會出去..
之後一直ZZZZZZ訓到4點起左身MSN==b
中途問左一個我一直都好想問既問題~
依個問題對我梨講可能係一個心結..
:"時間"無計..O個時既我真係盡左力,
依一刻我應該可以完完全全咁放得低~
之後8點再訓過......一起身發覺自己病左......
唔通係MSN到比人傳染左?妳好快D講..係唔係妳SEND左D病毒過梨...+ +
之後帶病反工......點解病左先咁多野做@@???....
依一日無左記憶..唔知打咩好......
收工反去再訓.......5點再起身...MSN
同MINI豬講左D心事==舒服左好多
THX妳~~~~
6點左右再訓....起身反工遲到QQ
又係好多野做既一日....
同D同事講開去日本玩~~~!!!!
睇梨我下年未必有足夠既$$去LU~~
不過定下2010年一定要去!!!到時應該夠$$目標係100萬日圓
收工個時教左同事講一句"收皮啦你"
但係唔知點用英文解析比佢知點解....
有無人幫到我="=!?
|
2008 年 5 月 14 日 星期三  |
東主有病~是日休息..  |
分類: 未分類 |
無啦啦病左= =可能今早比人係MSN傳染..哈哈日記休息兩天
聽日一次過打哂...病好的話.... |
2008 年 5 月 12 日 星期一  |
| 行山加影相的一天 |
分類: 未分類 |
哈哈,今日休息啦!!尋晚發夢自己身在挪威,但望過對面海係香港
哈哈睇梨我開始掛往香港了~
今日訓到3點沖完涼出左去影相,木來想去遠D影,重問左好酒之人借左單車,但係結果都係無用到。今日去左魚市場影,不過自己又唔係買野,係到影好似好唔係幾好,影左兩張之後反左去公司,其實公司除左好酒同好色之人重有兩個未介紹出梨,今日反去專程影佢地,今日都好似幾多野做所以影左一張再係公司食左小小野便閃人了
之後打比二哥同佢個女,即係我侄女講生日快樂啦~
講反今日點解唔用單車先~因為今日走左去行山,無地圖咩都無,重要係自己一個行!哈哈!好辛苦呀!!真係好多年未行過山啦,行到半路先記得帶水..
中途想放棄.特別係見到中途纜車站個時.
正常想放棄既時候,想反起中學跑長跑個時....有邊次我唔係想放棄?
但次次都跑得完,想反起都覺得好笑,有一次比賽當剛剛起跑既時候,腦海中馬上出現好辛苦既感覺,個時問自己點解我要咁辛苦係到跑?10公里呀!!依家先剛剛起步,做咩要自己跑到隻狗咁?
最後腦海出現左一句 : 點解我會做唔到!?
結果一直跑落去,最後第9名反終點,個種開心同滿足感,真係....唔識講!!自己先會知道個種感覺!!
今日行山個一句"點解我會做唔到!?"又再出現
當然最後我都係一步一步行上去啦~
正當差唔多行到上山頂個時.........
依.......依.....依.........我係唔係行錯路呢...?
哈哈又係時候發揮第六感同方向感既時候啦~(迷之聲:如果你有第六感同方向感又點會無啦啦行錯呢....?)
行下行下感覺好似行左去深山咁@@個一刻重係到想唔知會唔會見獅子老虎或熊呢@V@
之後行多20分鐘左右,終於搵到山頂既纜車站,哈哈都話我D第六感同方向感得KA啦~~~V.V
差唔多用左1小時30分先上到梨.上到山項第一時間買水飲=0="
不過上到去反而唔想影相@@搵左個好位坐低睇風景+哂太陽.
感覺好溫暖又唔熱,坐左30-40分鐘又行反落山@@
走之前買雪糕食>W<行到半路"長江"個邊既同事打比我,問我係邊
AJ:行山囉
長江同事:行...山..自己一個!!????
AJ: 係呀好出奇呀?
長江同事:睇梨我地有D代溝了。。。
第一次聽行山都會出現代溝@0@
正當差唔多去到山腳時發現.............點解上梨個時條路好似唔係咁既...........又係時候用第六感同方向感了......
最後當然反到落去啦~之後同"長江同事"去左打卓球,....輸贏?唔好問啦
唔好問我依D咁傷我心既問題~.~
打完之後"長江同事"提議去食M記!
吓!?M記!?食得咁好?????(係依到食M記真係好貴!!!!!我梨左半年都未試過食M記既餐)
最後各人用左65KR買左個雙層芝士漢堡餐(65KR=97.5HK$)
食完再反公司行下,一反到去見到一堆人企係炸爐到唔知攪咩~
完來係無人開到放油O個個制......重要同我講用左15分鐘都開唔到....
最後..我用左1分鐘左右既時間開左比佢地睇="=有幾難開呀="+?
好色之人話要拜我為師~但係茶都無杯,叫我點收你呢~~卡卡卡卡
同大佬文講開滑雪@@佢話有機會的話會帶我去>"<好呀好呀!!!!!
不過佢叫我最好練下坐無影椅先...如果唔係到時我會係(鹿)落山唔係滑落山.........~0~之後再加多句...斷左腳都要反工.........
好彩重有差唔多一年時間比我練@V@
呼~~~今日好累呢,不過今日都算係充實既一日
PS:補充一下CM先~~
一睇都知妳依個身份對我梨講係VIP啦~點會要妳等,我一早ADD左妳啦~妳早上HI我個時....我正在睡=V=
我回覆中個句有無心打日記O個個心...係有無用心去感受每一日妳身邊發生既事物~如果妳只係盲目咁過生活當然無野好寫啦~所以呢....妳係偷懶..哈哈哈哈哈~~~~重有!!!點會無人睇~~~至少還有我會去睇呀~~
|
2008 年 5 月 11 日 星期日  |
2008-05-11  |
分類: 未分類 |
今日真係要遲到..哈哈遲左右15分鐵~
今日條街好多人呀~不過無人梨食野.
"長江"個邊應該會做死,安息吧~~~
(長江係我老細第二間餐館)
4點幾差唔多做哂D野,咁只好行梨行去搵野攪下,扮下多野做啦="=b
連樓面都話好悶,
晚上老細個阿媽訂位食飯(我地叫佢做太上皇)
星期一...14:00....又要早D反去攪先得
之後一直都係無咩做,又係係到吹水多,原來幸諳(我公司的樓面美女)
好怕人話佢肥,哈哈哈,一提個肥字佢好大反應咁比隻中指我睇,卡卡卡
問佢拎左MSN不過到現在都重未add佢@@.....早知我比佢等佢ADD好過
好辛苦咁等時間等到收工,今日要早D訓 (現在時間是3:47AM...)
聽日出去影反D新相先,想去遠一D既地方影,
但係會唔會迷路呢=.=||||
睇梨聽日第一件事係要搵張地圖先得~~
|
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| 2008-05-10 |
分類: 未分類 |
今天一起床看一下時鐘....4:15分!!?
下!!!反工反12:30...唔係真係咁好訓呀,點解遲大到都無人打比我既?
唔同電話無電?....
之後再看一看電腦的時間.....是10:20分....原來是那個鐘無電="=
5點才去睡....怎麼會10點便起床呢...之後一直半睡半醒
最近一直都覺得有點累...
還好今天的工作不多@@V
工作時我問了一個問題..但得到的答案......如下
AJ:今晚去不去釣魚?
好酒之人:唔知~今日水漲呢~
AJ:咁水漲即係多魚定無魚釣?
2打6一號:水漲船高呀~~~~
AJ:我係問有無魚.....
AJ:咁水漲即係有無魚唷??
好酒之人:你睇下個月亮,再過幾日會好光~~
AJ: ..........................(嘔血中)..........
9點幾老細梨左食飯@@不過今次只有2個人~~
食到我收工10:30都重未走
反到HOME收到(屍吻)留比我既MSN~ (我係咁打佢個中文名的)
話佢剛剛睇左我D相~話我變左,成熟左重有小小男人味@0@~~
卡卡卡卡卡....
好彩唔係話我肥左~~~~~
佢會唔會睇完D相之後發覺自己愛上左我呢?
正當正想沖涼既時候,好酒之人捉我去釣魚~~
不過今日係0收獲既~垃圾都無件
釣到差唔多3點先反....
(重有..原來今日係水退..唔係水漲..不過到底幾時會多魚D我都係唔知...) |
2008 年 5 月 9 日 星期五  |
好眼訓...  |
分類: 未分類 |
昨天整理日記加相簿..結果6點才去睡呢
最近睡眠不足...今天上班本身以帶點累
加上今天又有很多東西要做...下班回到家便倒下床上了
今天晚上吃了一個炸雞肉丸
令我想起很久以前時時在青衣吃的炸魚丸1$粒@@
回想當時真的很好,沒有負擔,沒有壓力.
可以天天去打藍球@@天天做自己想做的事
(不知不覺地睡著了)......
=.="
昨晚釣的魚今晚焗來吃囉~在吃之前當然幫他們拍個最後的照片啦~
(可以去我新建的相簿"美食"當中看到~)
不過現在還在焗~不知味道如何
別外一位一起往的同事正在焗@@
在這裡是不是應該介紹一下兩位同往的同事呢?@@
【姓名:張X明
年齡:他時時說自己25................x2(說X2的音量是會比較細的)
身高:我比他高一點啦~
職位:皇宮酒樓大廚
收入:當然比我多....
特徵:好酒 】
【姓名:XX能(我是真的不知道...也不想知道 )
年齡:22
身高:好像比我高一點囉~
職位:皇宮酒樓2打6一號(我是二號....)
收入:當然我比他多啦~
特徵:好色 】
一個好酒一個好色....
打到這裡時剛好把魚焗好了~
......賣相比我想像中... . .. .. .... .. ..... .. .. .. .....算吧="=
不過吃起來還不錯~
今天便打到這裡了..快點吃完快點睡.V.
|
2008 年 5 月 8 日 星期四  |
重新的開始  |
分類: 未分類 |
今天重新開始打日記0.0昨天看回自己以前所打的日記,想起很多一些比我忘記的事@@
最近總是發現令人傷心的事情,看來要找點東西沖喜下才可以了
所以啦今天開始再開始我的日記當是沖喜@V@(迷之聲:打日記都可以沖喜喔..!?) ........當然可以啦~我打的都是開心的事..卡卡卡卡.V.
再看到老羊狼一世所寫的日記,是的他是用手寫板一隻一隻字寫下來的,
他還把所有的留言一個個地回覆!那種精神我都應該學習一下才可以了
羊爸爸~你所感受的痛我相信只有親身經歷過的人才會明白,我們希望可以把你的痛分擔一下,但是這樣還是不足夠的,希望我可以在這裡把我的快樂分享給你@@在這希望你可以快一點回復笑臉,
都係時候開始今日既日記@@如果唔係唔知打到幾時先打得完..
今日一早起身去了SEND錢回香港,10開門我9:30分便到了@@(是的...9點對我來說是很很很早....我平時11-12點才起床的..)
去到發現有20多人排在我前邊....怎麼每天都那麼多人呀>"<
過了一會再發現原來排最頭第一的那個人是我的同事@@""
最後拿了25號。。。那差不多要等兩個小時呢
跟同事去渴咖啡。問他到底是什麼時候來等的。。。原來他是7:50分便開始等了。。。。無言。。。。
12:30分回到公司,發現樓下的電門開不到,只好打電話找人開門啦。進去之後才發現,完來全大廈都沒有電@@~那一刻我腦中閃過今天可以不用上班休息一天的希望,那最後當然還是要上啦。。QQ
進去一個沒有電的廚房。。根本上是什麼都做不了的,只好把雞隻起肉吧
那時候我公司的經理...怕我們會看不到東西會發生危險,竟然找來幾枝紅(立)燭給我們照明.
第一次在這麼浪漫的環境底下.....起雞肉吧.....暈
最後1:15分左右有電了....休息一天的希望同時都消失了囉.V.
今天的工作比較平靜人客不多~
不過今天會有貴賓到來~還是要我那兩個老板一起去接機,
看來今次的來頭都不小喔
最後發現完來是.....廣東省對外華僑辦事處的主任...完全明白...
我都是今天才知道有這樣的辦事處==|||
下班之後去了釣魚啦~今天終於有收穫了,去到之後釣了一隻海星,一條海草,還有一件垃圾..我幫那隻海星起了名字,我叫他做那星。。。(因為什麼?自己好好想吧)
釣了半小時左右沒收獲,之後去了別一個地方釣
今次收獲大了!!!!!要不是自己親眼看到我是一定不會相信的!!!
我公司的大廚張X明先生。。竟然釣了一條大鐵鍊上來!!!
(想看看有多大可以去我的相簿 魚獲Ⅰ看看。。)
最後我釣了兩條,張X明先生釣了兩條,同事甲一條
反到HOME發現有個大頭蝦時時會唔見唇高
等妳生日我送足一打比妳..卡卡卡卡卡 |
2008 年 5 月 7 日 星期三  |
| 2008-05-07 |
分類: 未分類 |
最近在網上無意中看到一個日記....一個看一次便會令我哭一次的日記
到底係什麼東西可以令一個人走上絕路?殘疾?還是社會上的冷漠呢?
其實只要對別人多一點關心,多一點接納,多一點愛..便可以把這樣的慘劇減少!!但是為什麼現在的香港社會還是那麼的冷?
在這幾天都在看這個日記..發覺自己是多麼的幸福.
至少我有一個健康的身體~
以下是那個日記的網址
http://contact_ching.mysinablog.com/index.php
希望你們有時間的話去看一下,可以的話給別人一點點的支持
在你/妳們的身邊其實還有很多事值得大家去留意的
希望大家都懂得如何去愛惜,接納,體諒,關懷和包容別人
|
2008 年 2 月 23 日 星期六  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|