話咁快就黎到9月2號ge晚上啦,今日有人送野比我,我超感動的呢^^不過吾記得同佢地講多謝,聽日補返^^
今朝一如往常,訓到11點幾,又流口水啦∼哈哈,真係成只豬咁>3<
訓醒之後,就照舊上網啦,點知比我搵到一d花式x鞋帶法,哈,見冇野做,就玩下啦^^於是學左幾招花式,發覺原來係我對鞋身上,係做吾到好好ge效果,因為對鞋同條鞋帶ge色太相似,冇乜好突出ge效果,......(閱讀全文)
唉∼∼都係果句,時間過我真係好快,轉眼間,距離我離開澳門ge時間得返一個星期!!
今日係第一日,一念起大家都會返學,大家都會返工...只係得返我一個,唉∼悶瓜我啦!
事實亦都証明我ge推想係岩的!今日,真係好悶!!一支公係屋企發呆,上網,呆望msn,0人在線!!哈哈
一早起身,唉∼冇野做,只好係電腦面前睇火影,睇下人地blog∼就係咁睇左成個朝早,之後家姐返黎,唉,終於有錢開飯啦!!我餓死啦!!
下就果......(閱讀全文)
成個8月,奉獻左比【世界需要你】;成個8月,係我最後的一個暑假!!
時間飛快!!一個月就係咁樣過左啦∼係呢個camp,相信大家都會有所得著!學到幾多,就要睇你放幾多心落去;成功或失敗,就睇你點睇啦^^呢個camp係好定壞?睇班話事人點睇啦^^
係呢個camp度,對我個人ge挑戰,其實係有吾少的!!有很多我不想的,很多我第一次嘗試的,很多我意想不到的,很多是我失敗的,很多很多∼∼種種回憶,多不勝數,多......(閱讀全文)
世界需要你....唉,,懶啊,吾多想打^^
呢排成日都念,成日都想..台灣??
想去ge∼∼不過又驚wo∼∼因為要同好多人講掰掰∼∼
吾知而家有冇人會吾捨得我呢??
哈哈∼∼夢想的舞台??會係邊呢??
仲有一個星期多d咋!!我會點呢?
到左9月份ge時候,大家都返晒學,得返我一個啦=.=
點算呢??好驚啊∼∼因為真係吾想失去大家ma^^
奇蹟又再次發生∼∼竟然打左咁多字出黎wo∼∼哈哈!!
走人lu∼∼因為好肚餓......(閱讀全文)
2008年8月19號~~我地levites齊齊去in屋企bbq^^
呢一日終於到啦,因為都等左好耐!!神好勁~~係bbq之前令我牙痛,係bbq果日一d都吾痛^^吾遲吾早,時間岩岩好!!
朝早同班男仔去swim,點知有人爆左秘密,話bbq係為左我搞的!哈哈,真係抵死!!
之後返教會,因為下就仲有【世界需要你】,完左之後即刻去睇牙醫,之後再即刻趕去in屋企!!果日都幾忙下!!由朝早到夜晚,一直落!!
去到果陣......(閱讀全文)