吾知到大家食過梅子末呢?
嘻,我吾單止食過,而且對佢ge感覺都吾錯^^
因為梅子有喊有甜,有酸亦都有辣,苦ge我就末試過,亦吾建議大家試,因為有可能係發左毛!
嘻,我屋企ge雪櫃就有一支梅子酒啦!!
係我家姐買ge,不過我得閒就會偷偷地飲少少^^
點解要同大家講呢樣野呢?嘻,當然係有好介紹啦!!
吾係講假的喔!!每次我飲左一啖,吾使一分鐘,身體已經作出反應啦!!
冇錯!就係佢-”去大”0口0
哈哈,雖然吾係d咩......(閱讀全文)
琴晚qooza登入出現左問題∼
搞到我入吾到=.=
難得琴晚有mood想打,點知佢就偏偏吾比我打∼
咁算囉∼於是上網搵blog網,開多個^^
係新浪度原來吾錯的喔^^
http://abandone123.mysinablog.com/
呢個就係我果新blog啦∼
除左blog之外,佢仲有好多野玩!!
係online game∼
我而家就去玩下先啦^^大家得閒要cm啊^^
近排成日都想打blog~~
不過吾知點解,次次想打ge時候
電視就一定會影一d好鬼好睇ge野!
而家都吾例行!!
星光大道pk賽呢!!
我都係睇左先^^
遲d後補^^
星期五,都知咩事ga啦!!開小組(hea,歡迎有興趣之士查詢)!!
其實,返左小組都有一段時間,吾多吾少點都會有d感慨∼
自從冇返platform之後,入左兩個組:一個hea;一個"你塊屎"到而家都吾識串tim∼哈哈
吾同ge小組,當然會有吾同ge感受,都係留返下一篇blog先打^^
講返重點,今次小組又問返同一條題:將來!
次次有人問我,讀完書之後想做咩?每次作文作我的末來,之如此類果d∼
我都會寫同一樣,......(閱讀全文)
唉 ,終於有電腦用啦!!等左成個星期,條頸都長埋=.=
差吾多有接近10日冇用電腦,而且我又好似冇乜點出街,so覺得好似又再次同外界斷絕來往
"無聲無色"呢個可能係我ge專長!!hoho~~
不過!係呢10日,我做左前幾年一直想做ge事:睇書!跑步!
講真,雖然喜歡讀書,不過我吾鐘意睇書!
呢幾日我都有少少吾相信自己竟然會有毅力去堅持睇書,哈哈!睇睇下,覺得原來睇書都係一個吾錯ge選擇,因為學到野 ......(閱讀全文)