轉眼間,【世界需要你】去到第二個星期啦!!時間過得真快,距離我離開澳門ge日子又近左一步....唉~~
完左第一個三日兩夜之後,好明顯地,大家ge關係係緊左好多!!開始有講有笑~有食有訓~^^(念下要講咩先!)
第二個星期ge開始,亦都標誌住真正ge課程ge開始!!終於~有d合返果題目啦^^
係呢個星期內面,我地都上左好多堂!!有領導ge要素,有自我ge挑戰,有分享ge機會...好多好多..重點係:學習......(閱讀全文)
呵呵~拋開【世界需要你】...放返兩日假先^^
hea組+乜乜 ,總共6人...齊齊向大陸進發!!11點返教會集合.點知12點幾先出發=.=去到大陸ge齒留香...突然間feel到有d吾對路...我將我ge牙痛約留左係教會.....心情down晒落黎...因為已經開始有少少痛..
係食飯ge過程,個個都好似因為呢件事...吾係好開心咁....有好多細節要即刻念,吾係上到去就大件事啦..."......(閱讀全文)
完晒7月份ge事之後,休返幾日,又到另一個project啦!!【世界需要你之....訓練】為期足足一個月,係我目前為止參加最長ge一個訓練課程!!
講真,開頭都有d嚇親自己,玩足成個月,咁我米冇晒成個月玩囉!!因為8月係最後啦ma~~緊係想玩喪佢ge~~不過.......
第一日ge開x禮,玩左幾個遊戲(我果個最好玩),吾多吾少都可以將大家由三吾識七變為識d吾識d~~因為,我識好少人咋,而且第一日又......(閱讀全文)
尤於太耐冇打blog,有好多野都係冇講的,我只好照我ge記憶,有幾多講幾多啦∼∼
上回講到,我同levites小組&麗昆有一次教會之夜,其實,呢一夜都算係期待已久的啦^^
可惜的是,返教會果陣有少少雨,搞到對鞋都濕晒=.=
返到去,得幾丁友,原來佢地都返晒屋企,只不過係我挂住打機,夜左返去∼kaka∼∼
玩玩玩...........我地一貫ge做法,之後就一齊出發去日本菜啦^^哇..呢餐真係食到飽死我!!......(閱讀全文)
今日,都係冇乜特別,都係訓到成11點幾先起身∼∼之後都係呆下呆下咁過∼突然牛奶就call我啦∼今日吾使栽培&返去玩下啦∼
之後就返去,都係冇乜特別^^不過就見到”世界需要你”竟然有我名=.=哈,呆下先,之後麗昆就問我有咩問題啦!好無奈咁..."哦"..成個8月...就咁.."哦",要係教會過啦=.=
之後佢地遂一interview啦.我米同嘉玲..may係度吹水囉~由於神志不清,so都係好求其咁亂u......(閱讀全文)