哈哈,星期日開始,已經有太陽出黎啦^^
本人就吾多喜歡下雨天啦∼因為一出街,我對鞋一定濕,又晒吾到杉,有d台又收吾到!!
今年ge天氣現象呈拉尼那現象,唉..大把雨落..琴日睇報紙,澳門有水龍捲=.=
星期五,六,日,我屋企超煩..因為露台吾多好,冇位晒杉..當然係冇件干啦~慘慘~~
d杉積埋積埋..有一個小山丘咁高,吾好話鞋,要搵件杉著出街都冇..好折墜
事後不論係我,or家姐!!都有共同ge一個觀念-快......(閱讀全文)
近排睇緊一套動漫:神靈獵
頭果幾集我係完全吾明的,完全係一頭無緒∼
不過我睇睇下,故事以男主角細個同姐姐被綁架ge事為中心∼
仲講左好多人心底恐懼ge事!!
原來人之所意咁複雜,係因為心中所想與腦中所想是不一樣的
我地成日都會話人地係口是心非,但係其實我地自己都係一樣
心中想住一件事,但真實的思想卻在想另一件事!!
我一直都認為,每個人都有佢獨特ge想法,即使係密友,但係有時都會吾清楚對方ge想法
結婚之後離婚,......(閱讀全文)
以前返學果陣,成日都會念,幾時先有假放啊∼∼
點知,係假期中,竟然冇野做....得一個字"悶"
而且今年呢個假期並不是一般的假期....
究竟將來係點?我真係吾知....6月尾先知啦∼
"等"真係幾難頂....而且果結果都吾知係好定壞=.=
唉,最慘ge係成日都落雨,想運動都吾得=.=〕
總之,想搵野做,想做自己想做ge野,想做好有意義ge事!
額外一提:琴日星期一返學,奧運火炬竟然係廣大!!
聽到超興奮,經過一......(閱讀全文)
見大家成日 打blog,我就趁趁熱鬧啦^^
唉,今年真係吾易過...以前我會當人生係一場好好玩ge遊戲...不過今年就係一場都幾辛苦ge大關
因為高三了ma,想不到...一個天真ge中一仔,而家已經係6年後ge高三生(自覺吾多似ga)
多左野念,多左野要做,多左野要愁..人心真難捉摸,你吾知佢而家會念緊乜..而佢亦吾知你而家念緊d乜..
發覺到:相識容易,相處難.大家都對大家吾坦誠,自然就會陌生起來..真......(閱讀全文)