今日大咀雞溜冰時整親腳 夜晚我地兩個早走
我做佢人肉拐杖 見佢傷左都唔想佢送我返屋企 不過佢堅持 死頂!~ 係屋企樓下我問佢有無野講 估唔到佢都係話無 有機會先
唔知點解我突然諗... 我一定會再比機會咩?
點解我會咁諗? 可能我無諗清楚... 仲有一個月0既時間 我諗我真係應該諗清楚
記住 女仔係三心兩意 我唔想傷害任何人 亦唔想被傷害 唔好對我咁好 唔好 比d時間我 可能 我對愛情已經失去信心~