由於懶0既關係
我直接copy xanga 0既private係到=v=
今日10點起身 同大咀雞剪頭髮(應該話迫佢剪頭髮>v<)
入到鋪頭見個老闆唔出聲仲以為佢唔認得我添
到剪完佢先話"我記得你, 係西貢讀書嫁嘛~" 勁!
剪完頭髮去買外賣去大咀雞屋企 去睇碟
好耐無食吉野家 我諗 佢已經唔係呢間鋪做lu
睇"情癲大聖"
都幾ok好睇 睇電腦特技同睇明星lo~
如果要錢就真係唔抵睇啦><
睇完hea到4點走
原來尋日同貓毛係msn傾計0個時講左剪頭髮0既事
所以佢今日問你係咪剪左頭髮= ="
原來 從前我行我素的 今天變得那麼計較
|