其實呢幾日都幾開心 返學放學 尋日又去左出面d銀樂隊參觀 今日又返school band 下個星期又可以食盆菜 音樂真係好^^ 點解唔鍾意玩音樂呢?
其實無咩想打 見個日記咁靚唔想晒 得閒咪打d野lo^^