| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 15 日 星期二  |
| 無言36'' |
分類: 未分類 |
經過左咁多日...眼見身邊朋友感情既問題'''
人原來真係好善變....一剎那經已變到好似陌生人咁*
牙順希望你既決定係岩既...同牙基要開心唔好後悔*
斜尾希望你快D搵到女朋友喇....'''
至於我呢搵緊錢去旅行希望新年過後可以放大假..下星期去整特區護照..!
希望心儀可以陪到我去到旅行...如果唔係又要再搵人陪我去''
在心中已經足夠* 我唔想停留係原點....!
KELLY做埋今個月唔做LU...有D唔開心個個都要走..儲夠錢我都要走>_<
呢排會比較小打日記各位朋友仔搵我就打比我或SMS''!
放假我會去轉左手提個號碼...轉MSN...日記會要密碼先睇得嫁!*
係朋友一定會搵到我既...我會通知你地嫁喇''
無法笑著原諒 仍能平靜退場
銘記他的善良 再別算他的帳
一世去記恨和氣憤 更讓痛苦延長
無法笑著原諒 仍能沉默退場
別回望痛哭 交低最好印象
不再到背後來探聽 那負愛的真相*
|
| 發表時間:2008-01-16 01:17 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 3 日 星期四  |
2007 年 12 月 31 日 星期一  |
| 2007-12-31 |
分類: 未分類 |
痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛痛...好痛苦''
點解要討厭我...我做錯D咩*
難道一個女仔...比唔我地經歷左咁多野!~
答案係我心入面...我應該明白自己仲可以點做'' |
| 發表時間:2008-01-01 02:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 29 日 星期六  |
2007 年 12 月 27 日 星期四  |
| 無言34'' |
分類: 未分類 |
今日上左大陸行街...返到黎又煩公司D野...D客真係好撚煩'''
暉媽咪今日SMS我...我打返電話比佢...睇下幾時放假去食飯*
我真係好想同你地成為一家人...好唔捨得...可惜他心中已經沒有我既存在*!
我在你心裡已是不再重要 相距漸遠 致電也使你生厭*
|
| 發表時間:2007-12-28 12:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 41 | »
|