| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 26 日 星期三  |
| 無言33'' |
分類: 未分類 |
超勁今日有2呀...返左大埔咁耐今次係第二次''
好累..好累..好累..好累..*!
我曾經愛過這樣一個男人
他說我是世上最美的女人
我為他保留著那一份天真
關上愛別人的門
也是這個被我深愛的男人
把我變成世上最笨的女人
他說的每句話我都會當真
他說最愛我的唇
我的要求並不高
待我像從前一樣好
可是有一天你說了同樣的話
把別人擁入懷抱
你身上有她的香水味
是我鼻子犯的罪
不該嗅到她的美
掉一切陪你睡
你身上有她的香水味
是你賜給的自卑
你要的愛太完美
我永遠都學不會
|
| 發表時間:2007-12-27 01:41 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 25 日 星期二  |
| 無言32'' |
分類: 未分類 |
好累>__________<''
第一年過唔開心既聖誕節*
明白了 就更是痛楚 流淚了 便放下痛楚*'' |
| 發表時間:2007-12-26 01:03 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 23 日 星期日  |
| 無言31'' |
分類: 未分類 |
好累...聽日放工唔知去邊到好'''
牙順落吧...我放工又遲冇人陪*
自己一個人都可以行街姐...嘻嘻!*
痛極無話 要寫沒有字 ....只知他刺傷了我*''
小欣唔好再諗唔准喊...振作D* |
| 發表時間:2007-12-24 12:57 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 22 日 星期六  |
2007 年 12 月 20 日 星期四  |
| 無言29'' |
分類: 未分類 |
你msn個句說話其實係咪扼緊我...旅行你會記得?
咁點解又要封鎖我msn...因為你唔想比我知道你仲同個女仔一齊''
以後都唔會再諗 ....*!
受了傷 點首更絕情詩 ......我放棄喇''' |
| 發表時間:2007-12-21 12:28 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 41 | »
|