| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 12 月 19 日 星期三  |
2007 年 12 月 17 日 星期一  |
| 無言27'' |
分類: 未分類 |
你咁樣...係咪表示唔想我搵你''
我唔明點解你可以唔理我..唔搵我*
我個心有你就夠....唔一定要一齊返'' B仔''
一齊返可能我未必會再面對以往既事!~
是誰惹誰 言不由衷
說謊傷害 都是不安犯的錯
怕抱不緊什麼
我不想捨得 不想懂得
誰說割愛 才更深刻
彼此依賴 是愛不是負荷
能握著手就是感動的*
|
| 發表時間:2007-12-18 12:40 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 16 日 星期日  |
| 無言26'' |
分類: 未分類 |
你記得講過旅行?....有時候口頭既遺忘 是人心內既等待*
我真係好想去旅行....希望可以同你一齊去''' F/-\I*
|
| 發表時間:2007-12-17 12:09 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 無言25'' |
分類: 未分類 |
好想知你諗緊咩...我開始心軟'''
你對左我咁耐點解仲好似一D都唔了解我...4年幾喇*
我想要既係真正既你...了解我既你...你根本知道咩對我係最重要''
你可以改變到自己咩.....表姐講得岩你仲未玩夠!~
我都知道自己係一個水泡...其實水泡都有感情''*
水泡都希望你會游返黎攬住佢''
|
| 發表時間:2007-12-16 12:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 14 日 星期五  |
| 朋友仔'' |
分類: 未分類 |
琴晚同牙YEE去左粉嶺...牙邦車我地過去'''
去到搵張嘉欣...牙沈佢地都黎左...好開心好耐冇見D朋友仔~
係到傾計...影相...好耐冇試過咁多人>_<''
本來佢地話去落吧....我都唔去諗住返屋企...傾傾下佢地又話唔去''
咁我地傾到1點鐘就起LU...杏儀條仔車我地返黎...勁驚開得咁快-_-!
之後都開慢左好多...但係沖紅燈...返到屋企沖埋涼整埋D野都2點幾...去訓LU*
約左張嘉欣暫定下星期一放工去搵佢...可能玩通頂因為溫卉欣20號又走喇'''
又唔知幾時再可以一齊出黎傾計喇...好想時間返返去以前呀*
其實容納過維護過 結局更壞我都應該滿意 * |
| 發表時間:2007-12-15 01:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 41 | »
|