| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-07-13 | 分類: 未分類 | 今日踩單車;)
真的最舒服的一次;)
chiuwing車我xd 天氣不錯雖然下雨但我們踩的時候沒有。
朝早食早餐發生「可樂人」事件;
有人不小心將一杯可樂倒系其他人到)
果個人仲要我地下吾識既(: 果然好勁
笑到我傻左。但果個人多得我地吾少
第一次跟澤ming.J光.Sally他們踩;)
感覺真的超不同。\
就一班kai子邊踩邊玩邊笑xd
路程一樣,但就興奮更多(:
也和chiuwing聊了很多;)
雖然身子也好累; 但超值得((:
*peggyyuen 明天加油(:
| |
發表時間:2011-07-13 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| about this year:) | 分類: 未分類 | 今日派成績表:)
第一次有點後悔有沒有走錯路。
幸好,趕得上逃得脫。
我做錯了 仍然衷心慶幸
還是不枉經過動魄驚心
我會加油啦請放心。(大佬勿打
-
中四過得最快的一年;)
轉變最多的一年:D
不過興幸我遇上各位;0 陪我走過這一年
這年雖然辛苦:) 但是真的很充實<3
雖然大家不同班但感情卻比從前更好;0
wowxd 講下講下想喊.
這是第2年去當一個bbs;
感激我真的學到更多;)
由一開始吾去踏入bbs room. 到而家幾乎每1日都想跟大家一起吃飯.
在那裡 我感覺我們像家人多於同學:)
一整天的不滿就在那兒全都發洩出來。

我們就這樣吵吵鬧鬧的過日子; 有多好;?
沒有一本書會教懂你怎去和人相處(:
只有不斷的經歷
by cming
★我們受傷 我們愈強:)
| |
發表時間:2011-07-11 09:34 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-07-09 | 分類: 未分類 | 今日好多感受;)
朝早去城大拎獎;0
有少少覺得後悔今年應該放多d時間系呢個scheme到.
anyway, 相處的確是一門學問,永遠都學不完。
完左之後去朗豪坊食野;
小翁勁chok吾知想點.
搞到我食得勁吾自然.
之後又吹水;) 吹到俾人趕走!
等巴士等左我差吾多半個鐘;
仲要彌敦道等. 大佬條街令人辛苦到想嘔.
上到車勁眼訓.訓醒發覺全程訓左系落個大叔到!!勁樣衰;((!!
*Family time:)
 
系starbucks飲野佢地有佢地傾;)我只聽:)
的確杯green tea cream吾好飲;(
去飯果時身邊個位BB系到嬲我.
最後真系發火話左一句佢即刻吾講野
; 
外甥多似舅;
我大意的性格同舅父簡直一樣;!!

我們都是雙魚座的!!!;(
長年累月
就算你多念舊 明天一滴也不留。
| |
發表時間:2011-07-09 10:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-07-08 | 分類: 未分類 | 能傷我最深的人 偏得我心。
願醉掉了 能容許你憐憫。
痴線今日完全吾系狀態之下;
朝早番去湯老鼠; 其實幾好玩;D
好采同henry一組; 無咩野要做姐;)
但我已經好眼訓好眼訓;0
落左堂跑去土咖灣搭車;0
去Training; 我系勁無心機;(
試錄音果時仲要講錯野!shit!!!!;(
放左之後快速回家訓覺。
醒左落街食飯更加吾知自己做緊咩.
呀媽都未出門口我吾知做咩關門;0痴線!
可能呢幾日打擊太大.呀豬又吾系到搞到勁失魂;(!!
太忙又辛苦無野做又會勁吾自在!
| |
發表時間:2011-07-08 10:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-07-07 | 分類: 未分類 | 這幾天多野做到差少少頭都暈;p
朝早8點幾起身過KCP搵Emily;
跟住又早到可以打下千秋等佢黎;0
好正打到成個人就暈甘;
then; lunch完上m記hea下點知撞到lamlamchu;
估吾到佢而家變成甘;omg-
搞點左之後出mk搵大佬;
睇transformer3:D
真系集集都甘好睇; (K)
睇完上CAFE 休息下;)
真系傷神睇左2個半鐘=)
唉也唉也.前日面試果個volunteer work收左我;
但而家甘熱吾想去=[
HELP/
明天湯RATRAT! 好緊張啊:D
仲有仲有呢幾日吾夠訓又累; 開始爆暗瘡啦;(
下個星期將會仲勁;0
babe仲有星期我地終於見;) 一星期而已!!!
| |
發表時間:2011-07-07 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 85 | »
|