`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 5
累積人氣: 22116
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2011 年 7 月 13 日  星期三  



2011-07-13 分類: 未分類

 今日踩單車;)
真的最舒服的一次;)
chiuwing車我xd 天氣不錯雖然下雨但我們踩的時候沒有。

朝早食早餐發生「可樂人」事件;
有人不小心將一杯可樂倒系其他人到)
果個人仲要我地下吾識既(: 果然好勁
笑到我傻左。但果個人多得我地吾少

第一次跟澤ming.J光.Sally他們踩;)
感覺真的超不同。\
就一班kai子邊踩邊玩邊笑xd
路程一樣,但就興奮更多(:
也和chiuwing聊了很多;)

雖然身子也好累; 但超值得((:

*peggyyuen 明天加油(:




 




 

發表時間:2011-07-13 09:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 7 月 11 日  星期一  



about this year:) 分類: 未分類

 今日派成績表:)
第一次有點後悔有沒有走錯路。
幸好,趕得上逃得脫。

我做錯了 仍然衷心慶幸 
還是不枉經過動魄驚心 


我會加油啦請放心。(大佬勿打



-

中四過得最快的一年;)
轉變最多的一年:D
不過興幸我遇上各位;0 陪我走過這一年

 
這年雖然辛苦:) 但是真的很充實<3
雖然大家不同班但感情卻比從前更好;0
wowxd 講下講下想喊.


這是第2年去當一個bbs;
感激我真的學到更多;)
由一開始吾去踏入bbs room. 到而家幾乎每1日都想跟大家一起吃飯.
在那裡 我感覺我們像家人多於同學:)
一整天的不滿就在那兒全都發洩出來。


 我們就這樣吵吵鬧鬧的過日子; 有多好;?



沒有一本書會教懂你怎去和人相處(:
只有不斷的經歷

by cming

 
★我們受傷      我們愈強:)
 

 

發表時間:2011-07-11 09:34 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 7 月 9 日  星期六  



2011-07-09 分類: 未分類

 今日好多感受;)

朝早去城大拎獎;0
有少少覺得後悔今年應該放多d時間系呢個scheme到.
anyway, 相處的確是一門學問,永遠都學不完。

完左之後去朗豪坊食野;
小翁勁chok吾知想點.
搞到我食得勁吾自然.
之後又吹水;) 吹到俾人趕走!

等巴士等左我差吾多半個鐘;
仲要彌敦道等. 大佬條街令人辛苦到想嘔.
上到車勁眼訓.訓醒發覺全程訓左系落個大叔到!!勁樣衰;((!!
*Family time:)

系starbucks飲野佢地有佢地傾;)我只聽:)
的確杯green tea cream吾好飲;(
去飯果時身邊個位BB系到嬲我.
最後真系發火話左一句佢即刻吾講野


;



外甥多似舅;
我大意的性格同舅父簡直一樣;!!



 
我們都是雙魚座的!!!;(



長年累月
就算你多念舊 明天一滴也不留。






 

發表時間:2011-07-09 10:46 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 7 月 8 日  星期五  



2011-07-08 分類: 未分類

 能傷我最深的人 偏得我心。
願醉掉了 能容許你憐憫。



痴線今日完全吾系狀態之下;
朝早番去湯老鼠; 其實幾好玩;D
好采同henry一組; 無咩野要做姐;)
但我已經好眼訓好眼訓;0

落左堂跑去土咖灣搭車;0
去Training; 我系勁無心機;(
試錄音果時仲要講錯野!shit!!!!;(
放左之後快速回家訓覺。

醒左落街食飯更加吾知自己做緊咩.
呀媽都未出門口我吾知做咩關門;0痴線!
可能呢幾日打擊太大.呀豬又吾系到搞到勁失魂;(!!
太忙又辛苦無野做又會勁吾自在!


 

發表時間:2011-07-08 10:42 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 7 月 7 日  星期四  



2011-07-07 分類: 未分類

 這幾天多野做到差少少頭都暈;p

朝早8點幾起身過KCP搵Emily;
跟住又早到可以打下千秋等佢黎;0
好正打到成個人就暈甘;
then; lunch完上m記hea下點知撞到lamlamchu;
估吾到佢而家變成甘;omg-

搞點左之後出mk搵大佬;
睇transformer3:D
真系集集都甘好睇; (K)
睇完上CAFE 休息下;)
真系傷神睇左2個半鐘=)


唉也唉也.前日面試果個volunteer work收左我;
但而家甘熱吾想去=[
HELP/
明天湯RATRAT! 好緊張啊:D
仲有仲有呢幾日吾夠訓又累; 開始爆暗瘡啦;(
下個星期將會仲勁;0
babe仲有星期我地終於見;) 一星期而已!!!

 

 

發表時間:2011-07-07 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]