| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2011-10-14 | 分類: 未分類 | How's life should be?
又忙碌的一天.
10點3才回到家。
家長晚會。
有你們的體諒,關心也捱得過的。
Still feeling warm around you.
Telling me I am not alone.
Appreciat e for staying with me again.
Ignore what others said.
No longer to guess if our friendship is real.
You raise me up:DDD
I am strong when I am on your shoulder<3
Chasing our dream.
That's how life should be.
| |
發表時間:2011-10-14 11:25 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-13 | 分類: 未分類 | wow..經過這幾天幾乎陣亡的日子:)
ies終於有人幫拖.
個人成長的定義啊.你足足煩左我幾多日?
其實你吾覺得煩我都覺得煩。
極度吾夠訓。
每天早上大伙兒一起溫習.蠻好的!
還有今天。
終於我們可以和以往的在一起笑,一起上課。
我不知道可以持續多少天。
很久很久,你沒有對我這樣的好。
很久很久,沒有那樣感動過:)
我吾要再訓甘少!!!!!!!!!!!!!
我吾要再俾人話殘樣!!!!!!!!
我吾要再燥底!!!!!!!!!!!!!!
我要笑笑笑:DDD
功課即管來吧!! 我吾驚你!!!
P.S(其實我壓力太大才會這樣)
| |
發表時間:2011-10-13 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-12 | 分類: 未分類 | um ....我手指整親.
仲有我已經忙到打吾到好多;p
努力啦.
er....重點系我仲想去disneyland!
等我唸下有咩交代先..
我好掛住cacat<3
好講完繼續做野! | |
發表時間:2011-10-12 07:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-09 | 分類: 未分類 | 想繼續裝傻 卻又無力受折磨
心裡羨慕有些人 盲目到不計後果
朝早我真系12點都起吾身.
尋日既中大一天遊,再遊埋沙田荃灣腳就好似不是自己的
我呢覺得自己好似俾學校當傻仔玩甘.
有無為我唸過? fake埋我去讀d吾知有咩用既野.
我笑了。
尋晚一家人去食飯.
落單果時個女人已經吾太妥佢.
之後送我野黎. 另外個女人淋哂成碗湯落harry隻腳到.
佢系到慘叫. 我肯定果d水用手feel都即刻縮
差少少就要入醫院.
成個間野都白痴既.廢既.
搞到我食都食吾落.
番屋企已經累到想訓。
今日溫完書同媽媽去九龍灣行街街.(:
hehe:DDDD
好眼訓V.V
BYE FOR NOW
| |
發表時間:2011-10-09 09:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 85 | »
|