| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2011-10-07 | 分類: 未分類 | 今日好正:DD
番到去吹下水已經夠鐘.
英文;
好眼訓;;
鄰座Tony一樣;)
Music.
真系呢.
我對音樂無興趣.
中文;
miss去影班相自修=]
Bio;
果然呢課笑死.
影班相:))))
我自動自首去坐前面.
本身想出去食但遲放.
慘慘的我要食飯盒.
maths.
睡著了;o
睡完前所未有甘精神.
放學睇班際.
好懷念每年睇班籃既感覺.
每次都好興奮.好好笑:D
剛打完邊爐回家:)))
好累好滿足.
知你好過了便要分離(:
若最后能溶化你 何用心急手震?
| |
發表時間:2011-10-07 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-04 | 分類: 未分類 | 快樂力敵難過 厭倦到想躲.
朝早番到去我已經好眼訓好眼訓;
跟住一大炸野未做;P
最恐怖都系收功課既時候. 我又未搞點又要又前面又吹.
2堂ENGLSIH 眼訓依然.
2堂LS簡單系曬緊時間!
之後都正常=]
Lunch同f.1搞活動.
發覺我仲high過佢地:)))
辛苦哂各位!
上bio堂真系好好好難頂.
又吾知做緊咩.條movie又播d吾播d;((
放學大哥姐室吹水playing wif my honey:)
5點落mk補習:)))
hehe好開心.
呀史同呀迪追魂call:)
十分鐘打一次黎.
補完習番土咖灣打邊爐.
笑死me.
跟住catcat黎左.
玩killer. 全場得2個女仔搞錯!
最後catcat仲要吾捨得走.搞到我自己一個走先:))
greatday!
原本今日心情真系勁差.
不過同班f.1玩完.同埋打完邊爐真系開心好多;
thanks my buddies.
我好好好眼訓了:D
原來這樣戀愛很恐怖.
這麼認真做甚麼?
曖曖昧昧的感覺也夠滿足.
果然不夠一星期已經回復這種生活。
| |
發表時間:2011-10-04 11:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-03 | 分類: 未分類 | 尋晚飲完好辛苦;((
今朝訓醒又頭痛.
番到去全世界都知我咩事.殘到我;0
學生會選舉真系好正;
我都吾知拎咩形容.
好似睇戲甘=]
選完bbs開會。
完全吾知講緊咩;(((( 最驚嚇都系強哥無啦啦死系我隔離.
好核突;@
搞點出小肥sheep飲茶.
個廁所超難頂.
食完去無印行街街;)
呀妹好friendly:)) 系甘同其他bb玩.
唸住去boardway買ipodtouch.
點知俾蝗虫買哂;
果然系黃金週.
yo最後本小姐自己去左買鞋.心情大好.
上車訓教教豬<3番屋企繼續訓!
明天加油v.v
我條腰又痛了;((

| |
發表時間:2011-10-03 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-02 | 分類: 未分類 | 可不可與你放膽嬉戲
忘掉日與夜那些限期
不管身邊幾多無聊道理:)
朝早同catcat系自修室溫完書就去左食m記.
食完m記就撞到紅紅姐.
跟住大家就搭小巴去深水埗食明將=]
玩左好耐有部份人閃左.
我地4個就過左彩虹個公園飲酒吹水:)))
吹左幾個鐘. 最後暈暈地阿迪同博文送左我回家:))
雖然系幾個好簡單既活動.
但已經令我地好開心好開心!
可能吾系成日見更令我地更珍惜<3
我問自己.
我要既我想既都已經擁有了
其實我真的好滿足
好想時間停止.未來甚麼都不要改變.
| |
發表時間:2011-10-02 11:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-29 | 分類: 未分類 | 今日願望成功:D
終於打八號,high到我訓吾著。
全日都系訓覺溫下書訓下覺再訓下覺!
真舒服<3
尋晚訓覺唸左好多好多野;))
自私一點想,
明明我已經系一個special case.
反而要去支援另一個special case?
憑甚麼? 夠年輕?!
我就知道我的任性又傷害了別人;
以為那人所謂的愛有多大的包容度.
還是不過為面子而存在。
我也好像又再被騙一次。
愛護從不是單單靠雙手去擁抱.
而是不再對她作出任何傷害。
最恐怖的感覺不是別人給我.
而是那天口口聲聲說愛我的你給我。
好討厭;!
| |
發表時間:2011-09-29 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 85 | »
|