| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
| 2011-09-28 | 分類: 未分類 | 今日同BIO友去太空館:DD
12點到3個人已經系到;)
等雞佬佢地*
之後去左M記;
J光多口又同個呀伯傾計...
之後就去番太空館睇MOVIE.
真系好好笑.
全程我地三個都系到大笑.應該好嘈.
睇完之後就睇左一陣展覽;))
就去左科學館.勁勁勁好笑!
行到超累;
同oscar搭搭車番去!
回家睡覺到而家.
今晚加油.v.
我真系覺得好笑;
到而家已經搞到甘既情況仲可以同我講果件事.呢件事.
無心情嬲. 笑下過左佢就算。
起碼對我黎講. 已經算不上甚麼.
真的只有一個煩字.
| |
發表時間:2011-09-28 07:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| SPORT DAY=] | 分類: 未分類 | 哇.簡直系最眼訓既陸運會;D
朝早同周ANN搭車去. 系車到已經開始訓!
去到看廁所;) 熱死人;((
但好多人陪我當值:DD 笑死ME!
而家BBS簡直系橫行;P
看到12點半出去食飯;P
繼續橫行大快活;))
不過霸錯位.霸左個好熱既位!!
食完番去開會我就黎訓系到..
之後吹水到放學:)))
好耐好耐未試過笑到我喊;
玩完出MK補習:)
累死我;((
補完約左PP食飯;
老人痴呆既年青人;)
而家簡直超級累!;DD
不過我心情依然興奮!
唸番起今日我就覺得完全好充實!

 
朋友們:DD
感謝你;)
每一天有你們陪我度過每一個重要時刻;
| |
發表時間:2011-09-27 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-26 | 分類: 未分類 | 媽媽生日快樂:DDD
我愛你呀:)
預備多日既禮物已經送出;)
睇得出媽媽好期待;-*
第一年搞到甘大:D
你開心就好啦:)
-
番到學校吹水(((:
LUNCH看飯;) 我真系看得好好好開心!
好耐未見過甘乖既同學!
真系好中意佢地<3 期待黎緊一年同佢地相處既日子.
LUNCH.
食飯之後聽丹紅姐講粗口!!笑死ME
我愈來愈覺得紅姐好鬼正.日日食飯都笑死我!
p.e堂我地勁無聊!!!!;D
系到拉筋但真系痛死我!!
放學幫周ANN溫MATHS.
之後唸住走見到熊熊SIR.
多口叫佢車埋我地走.點知真系車左我地去土咖灣;)
落車仲系興奮既心情都仲未平息.
番到屋企訓左一陣.同媽媽落MK食放題慶祝:))
:DDD
| |
發表時間:2011-09-26 11:14 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-22 | 分類: 未分類 | 好抱歉,昨晚又是哭著睡的;
反而今天好精神。
好想好想告訴你;
我壓力再大我再辛苦也不想去跟任何人妥協;
相信只要捱過年半我們就可以好好的(:
要你受別人的閒言閒語辛苦你了!;)
老媽子,你女兒不是笨蛋,我可以做到的!_!
今天補習笑死;@
人有三急.但系我次次上親都急.
忍左我成個鐘;(((
勁慘! 最近成日都人有三急又吾去得!;P
OMG:D

LOVEANN=〕
| |
發表時間:2011-09-22 10:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-21 | 分類: 未分類 | Start from today, I become the captain(:
 
終於可以休息一下:p
今晚吾溫書明天繼續加油(:
今日又系quiz.死拉我發覺我吾識!
今天重頭戲系就職(:
成個lunch都綵排(:
成身塵好緊張;p 搞到我都有少少驚;
but 最後好順利甘搞點左;)
落番去見到cming已經聽到喊:)) haha!
anyway, 吾該哂今日幫手既人:DD
今晚我要休息!吾可以再病;P
thanks my mum<3
 | |
發表時間:2011-09-21 09:28 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 85 | »
|