| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2011-09-20 | 分類: 未分類 | 本人直到現在終於完全overload;
昨天今天簡直是一個慘劇。
開會到五點半閃水.
星期六日的功課要昨晚一次過ko.
只怪那沒用的身體脆弱到不得了。
兩份稿一晚之內也要搞點。
早上還要早番傾ies.
今天放學之後連續3小時補習。
終於明白甚麼是overload.
事情多到你不知做哪樣先。
壓力大到不得了。
原來做好學生很難,
做一個好女兒好難,
做一個好朋友也很難,
做人女朋友一樣好難,
比起做功課更難。
第一次有問題已經累到誰都不想說。
你們好像把我當成鐵人;
以為把一大堆事情拋給我就可以處理到。
我說的已不只是學業上的問題。
的確我想說,對著你們讓我好累。
比起對著我的功課還要累。
| |
發表時間:2011-09-20 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-17 | 分類: 未分類 | Saturday:)
早上去PolyU information day;
好多人好多人好熱;p
事實上沒有幾科合的;(
又開始害怕;(((
別怕!我還有時間!=]
(自我安慰中)
等下個月去cityu and bu:))
系polyu走左之後上左food court努力下老媽份生日禮物
感謝周ann妹協助:D
已經完成一大半:)
之後過城大搵Boss同大佬lunch!
偷睇boss既msg.笑死我!!!;
溫左一陣書閃水留低boss聽大佬講talk.
boss送我落去地鐵站(:

到了荃灣補習;
很累很睏;
挺下去!!!!!!!
完了同boss聊電話行到愉景新城找媽媽他們;
等位等左勁耐;(( 腳都痛痛!
番屋企既時候買左許留山食;p
雖然未病好.但真系好好好想食:)
難得boss今晚吾通宵出去玩;-*
好好珍惜下可以串佢既時間:))
| |
發表時間:2011-09-17 10:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2011-09-16 | 分類: 未分類 | 繼尋日早退完之後;
今日繼續病假一天。
朝早勁頭痛=[
訓到10點幾出去睇醫生;
從來我就吾中意去醫院睇醫生!
人既質素簡直急劇下降!;(
出左正常診所;
只系等去配藥. 我就遇見好多傻既= =
之後行番出去搵老豆飲茶;)
妹簡直好似放監甘;
由坐低到走完全無停過;) 真系正到你呢.
之後搭車番去土咖灣自修室!_!
開始溫習=]
boss放左之後過黎陪我=]
大約已經搞點;)
之後出去tea.
teatea下見到有蟑螂!
我以後吾去果到食野.好核突.
老媽打黎要我做外賣妹=]
一路行藥力就開始發作; 暈到傻左。
跟住就系甘發佢脾氣;(
sorry; 但我真系真系好辛苦。
同埋我好憎行行下停低!
番到屋企我又發老媽脾氣!
soshxt!
算啦下次吾好甘啦=]
跟住我就訓著之後俾boss電話吵醒左;p
不過見你辛苦左成日; 我先俾你吵醒=]
加油v.v love you.
昨晚我真系有少少嬲;
但系的確. 你甘唸都對的;
你總要面對很大的風險.付出很多。
而且事實上; 這些事都因我而起。
再說'
九月未過我已經捱吾住;
中五就是這樣天天不完的功課.溫習。
老媽再一次罵我把自己當鐵打的。
很感恩自己的老媽不像別人一樣;
從來只會怪我做得太累;)) 不會怪我做得很少.
我病完會繼續努力的啦=]
boss也要一樣!_!
okay!!去睡覺;D
| |
發表時間:2011-09-16 10:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-14 | 分類: 未分類 | 假期後上課日。
已病倒了;(
一開始都頂得順;
愈上愈難頂;((
上到中文就已經吾知做緊咩:p
週會實在好累好眼訓;0
番到放學咩都吾理上床訓覺=]
現在好多了:D
吾該真系吾該
吾好病><
簡直系悲劇甘既時候病!!
| |
發表時間:2011-09-14 10:12 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-13 | 分類: 未分類 | 各位中秋快樂:D
又是一個很滿足的中秋節。

朝早只睡了4小時而同去MY BOSS食早餐.
雖然不眼訓; 但眼依然很痛。
收到我今年的中秋節禮物((: 東海堂月餅<3
食完番到學校開始我地既冬令時間(:
我無眼訓過=]
上Oral笑死:DDDD
感覺上課時間慢慢的度過。其實也不錯。
Lunch:)
看完飯去bbs室食飯食月餅:)
還吹了一陣水。
過了pe堂.之後繼續番bbs堂團圓。
繼續食月餅。
之後同sally去接Boss放學;-*
行朗豪坊:DD
BOSS送我去荃灣;-*
等小巴我等了半小時;
到了同婆婆食飯賞月;)
中秋和家人團圓好重要!_!
之後搭了1hr巴士出土泳灣海心'
搵tiktik佢地玩candle.
玩左3個字就清場。
去了M記食雪糕;-*
食完搵boss送我回家;
佢話通宵篤波應該不回家啦;((
boss的朋友很好人:)))))!
感情的不適合就應該放下,
不告別過去; 怎能遇上下一個更好的?
愛碎成回憶 我對不起。
或許; 我憑甚麼說曾經愛過你。
| |
發表時間:2011-09-13 02:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 85 | »
|