`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 2
累積人氣: 22073
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2011 年 9 月 3 日  星期六  



2011-09-03 分類: 未分類

 只要你愉快 何妨目光遠大(:

今日睡得好舒服;))
8點起身番學校整board!
一路行一路好眼訓;0
番到學校整左2小時.all done:)
出去食魚面方.食完搭小巴.
我眼訓了又頭痛.




搵媽媽(佢睇緊醫生.
小心身體啦老媽子!
之後上左婆婆間老人院;)
我坐系廳到好耐.
不斷有一個行路行得好辛苦既婆婆一次又一次拎野俾我食.
我吾識佢; 但佢一直無人黎睇佢.
她人真好。
雖然很小的事. 但我有感動。


晚上去茶樓食飯;0
family time! laugh die me;)
我有個傻婆婆;)))
之後系舅父車上又睡了=]
但依然聽到家人很大的笑聲;)


發表時間:2011-09-03 11:44 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 2 日  星期五  



2011-09-02 分類: 未分類

 今日系本人經歷最多驚嚇的日子=]

上午番完去已經累呆了;p
送完sally.周ann走之後過對面馬路坐105去將軍o;
上同boss一班既車; 嚇親周圍的人.

以為我上車無啦啦打人.

買外賣上boss家; 
第一驚嚇只屬boss私事;
第二驚嚇就系整緊雞翼boss的家人突然回來了;
感覺被騙了xd
明明只有1%的.都會實現的..
完全驚嚇程度超高. 我都反應吾到.
跟住走左我地繼續玩捉e恩.
再一次無啦啦回來!
依然反應吾到;(((cry.
話俾SALLY聽佢笑死;0


之後番黃埔搵媽媽食飯;)))
我真系好中意飲湯<3
行左陣街去食Haage Dazs;
好味. 之後回家泡湯;))) relax.

 

YESTERDAY=]

 

發表時間:2011-09-02 10:23 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 1 日  星期四  



2011-09-01 分類: 未分類

 九月一日開學了;D
每一年同樣的事;
發現有些儀式做得太多會厭的.
同樣沒變的是.
是同一班好友的上學下課。

然後回小學;)
這還是每年的約定吧
裡面有認識的; 喜歡的; 討厭的人。
感激我在那個環境成長。
有好多好多事教會我的 很感激。
學會關心別人. 學會支持身邊的人<3
學會有些事不懂表達可以寫出來
可能做得不夠好  最少沒有她們我會一點都不懂(:


在看這個的你;
不知道你滿足沒有?
但我很滿足了<3
我感恩我擁有這些了=]






發表時間:2011-09-01 11:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 8 月 31 日  星期三  



2011-08-31 分類: 未分類

幸福沒那麼容易 才會特別令人著迷。


今朝遲了起身=]
9點起身9點半去到mongkok
同妹妹.boss上cafe hea;)
and then 妹leave先=]=]
之後上沙嗲王食野;0
個個都好眼訓;((無人理我.

之後同boss去tsim sha tsui行街街;)
暑假最後一天也希望把時間留給您<3
miss you so much!((:



有時候;
朋友.家人.愛情.
也要經歷一些事才知道它的價值。
想念它的好 它的壊。
沒有把握一時間明白所有事;
但時間可以證明一切。


怕得到不多.失去更多
 



 

發表時間:2011-08-31 09:26 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 8 月 29 日  星期一  



2011-08-29 分類: 未分類

 今日最後一天補課啦(:
其實miss算好人兩日都肯放早.
但系; 我條腰就痛到痴線!;
第一次起身痛到我想大叫.陰公!
我都吾知發生咩事俾左4個鐘無得捱的椅.

補完同ann.成身塵去食明將.
哇笑到我就噴水;))
3條友因為玩ipod而high左甘.
之後走果時我就黎笑到暈;-*

去自修室繼續努力;-*
但已經無咩精神.
腰仲勁痛;(
番到屋企痛到我就cry;



點都好;)
今天真的happy day(:




 

發表時間:2011-08-29 09:26 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]