| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2011-09-03 | 分類: 未分類 | 只要你愉快 何妨目光遠大(:
今日睡得好舒服;))
8點起身番學校整board!
一路行一路好眼訓;0
番到學校整左2小時.all done:)
出去食魚面方.食完搭小巴.
我眼訓了又頭痛.

搵媽媽(佢睇緊醫生.
小心身體啦老媽子!
之後上左婆婆間老人院;)
我坐系廳到好耐.
不斷有一個行路行得好辛苦既婆婆一次又一次拎野俾我食.
我吾識佢; 但佢一直無人黎睇佢.
她人真好。
雖然很小的事. 但我有感動。
 
晚上去茶樓食飯;0
family time! laugh die me;)
我有個傻婆婆;)))
之後系舅父車上又睡了=]
但依然聽到家人很大的笑聲;)
| |
發表時間:2011-09-03 11:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-02 | 分類: 未分類 | 今日系本人經歷最多驚嚇的日子=]
上午番完去已經累呆了;p
送完sally.周ann走之後過對面馬路坐105去將軍o;
上同boss一班既車; 嚇親周圍的人.
以為我上車無啦啦打人.
買外賣上boss家;
第一驚嚇只屬boss私事;
第二驚嚇就系整緊雞翼boss的家人突然回來了;
感覺被騙了xd
明明只有1%的.都會實現的..
完全驚嚇程度超高. 我都反應吾到.
跟住走左我地繼續玩捉e恩.
再一次無啦啦回來!
依然反應吾到;(((cry.
話俾SALLY聽佢笑死;0
 
之後番黃埔搵媽媽食飯;)))
我真系好中意飲湯<3
行左陣街去食Haage Dazs;
好味. 之後回家泡湯;))) relax.
YESTERDAY=]
  | |
發表時間:2011-09-02 10:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-09-01 | 分類: 未分類 | 九月一日開學了;D
每一年同樣的事;
發現有些儀式做得太多會厭的.
同樣沒變的是.
是同一班好友的上學下課。
然後回小學;)
這還是每年的約定吧
裡面有認識的; 喜歡的; 討厭的人。
感激我在那個環境成長。
有好多好多事教會我的 很感激。
學會關心別人. 學會支持身邊的人<3
學會有些事不懂表達可以寫出來
可能做得不夠好 最少沒有她們我會一點都不懂(:
在看這個的你;
不知道你滿足沒有?
但我很滿足了<3
我感恩我擁有這些了=]
| |
發表時間:2011-09-01 11:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-08-31 | 分類: 未分類 | 幸福沒那麼容易 才會特別令人著迷。
今朝遲了起身=]
9點起身9點半去到mongkok
同妹妹.boss上cafe hea;)
and then 妹leave先=]=]
之後上沙嗲王食野;0
個個都好眼訓;((無人理我.
之後同boss去tsim sha tsui行街街;)
暑假最後一天也希望把時間留給您<3
miss you so much!((:
有時候;
朋友.家人.愛情.
也要經歷一些事才知道它的價值。
想念它的好 它的壊。
沒有把握一時間明白所有事;
但時間可以證明一切。
怕得到不多.失去更多
| |
發表時間:2011-08-31 09:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 85 | »
|