`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 0
累積人氣: 22074
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2011 年 9 月 10 日  星期六  



2011-09-10 分類: 未分類

今天絕對超好睡的;p
Relaxing;

出黃埔食KFC:)
D雞愈來愈難食;P
老媽話簡直不知所謂!!

行左陣街已經開始燥底.
交完電話費等埋巴士我心情完全無好過;
跟住決定連MSG都吾腥.
雖然一路同小朋友傾. 佢都好體會我心情.
但最後訓覺吾腥.
訓左勁耐格車仲系紅磡. 成個幾鐘先到荃灣!
訓得我幾辛苦;@!

去到老人院見到有個婆婆跌左落地下撞親個頭.
但完全無人唸住扶佢;
在遠方看著的我覺得好無助。
接著我做功課令自己Calm down一下.
做完陪婆婆去公園:))
之後去愉景見到有輕鬆熊扭蛋;)
yoyoyo(: 心情好多了。


食完飯追完巴士我又開始爆了。


直到回家都不想說話.
做完LS又冷靜好多。

說沒原因?不是的
說很多原因?不是的
說我很累?不是的
我連自己都不知道發生甚麼事。
都怕自己控制不到。
 

發表時間:2011-09-10 11:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 9 日  星期五  



2011-09-09 分類: 未分類

 點解早訓同吾早訓無咩分別既?!
一樣甘眼訓;0
朝早番去早餐=)
支水放在系冰箱吾記得拎番出黎。
omg! 變左冰;))))


上完堂就出mk食我地最愛的清湯牛腩河.
好味到呢;)
仲要同呀豬一齊食.就更加好味.
賣單.成一百元;( 呀豬真系好豪.
之後過創興交錢*
之後去搵沙甸同柳佳.
不久my boss就放學過左黎mk;)
去左tea;) 等大佬來*

吹水吹到差吾多my boss就送我去油麻地同老豆食飯;)
辛苦哂啦my boss<3
食煲仔飯;) 好味again!
呀妹就食到吾停口;p
haha. 之後去左商務買野開工xd
老媽子;) 為你的生日我又開始動工啦=]
 




女生就是喜歡收到好多好多小禮物。
小小的.不用錢的.甚麼都就是很喜歡<3

 

發表時間:2011-09-09 10:28 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 8 日  星期四  



2011-09-08 分類: 未分類

 昨晚我都忘記自己怎樣的睡著.
眼睛熱熱的; 我連自己氣甚麼哭甚麼都不知道.
我才知道太早睡也沒有甚麼好處。
弄得我早上完全對別人沒有反應。
可能太累而已。

別怪他對你不夠好.
有時候 可能他愛你比起你愛他還多。
或者 我真的做得不夠多。\
mummy 別氣我好了.

 


好了=]
今天累了。
我去睡睡睡睡<3
(集體去睡覺)

 

發表時間:2011-09-08 10:33 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 7 日  星期三  



2011-09-07 分類: 未分類

Day3(:

朝早有人送我番學;P
之後就搞事了;)
甘早都撞到人;(

認真我可以誠實甘話番學第三日我已經在狀態了;
但系我上左一半就會全身超累.
死頂埋佢! 可能仲吾慣甘早起身
但之後我就吾小心拎部手機出黎睇;0
見你傳來的一個msg. 就很精神;)
就知道要繼續努力;)


我也很希望証明戀愛不是一無是處! 不等於我其他事要被干擾;
這年半; 幸有您們跟我一起努力:))
 thanks for all of ur support:)



發表時間:2011-09-07 10:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

2011 年 9 月 5 日  星期一  



2011-09-05 分類: 未分類

 今天第一天正式上課;)
朝早懶浪漫去食早餐我都就眼訓死;0
番到去超熱熱熱!!;((
去埋pe我個人已經就暈低.
annann以為我發生咩事.
成個腦好似無咩血甘;0
想嘔又有少少反胃。


上完一日課已經累到睡了.頭也痛
出去食海南雞就跑回家沖涼睡覺;
剛剛才起來食飯;p
剛上完一日的課就知道未來不是容易過。
還好現在心裡還有堅持;)
但太多了已經不知從何入手!

這年最好少點病!
我才有多點時間用!!;(


好想Daddy<3
好想跟你聊一聊就充滿精神的樣子;)
加油加油>_<!!

 



發表時間:2011-09-05 09:38 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]