| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
| 2011-10-21 | 分類: 未分類 | 今日本身吾番;p
但系點知今天神奇地好,算啦我番:)
今日仲調埋位!!miss超好人俾我再調過.
同annann坐:))
*
放學睇班籃。
好耐未試過好似今年班籃睇得甘high.
對上一次就是中三。
看那時候的你們多帥多搞笑:DDD
但為班際我們又一起哭了多少次?
*
然後你今天說起。
我們還有未看完的電影。
雖然沒有答你;
其實興奮得久久不能停下來。

你不會你不會你不會
留殘酷讓我面對。
| |
發表時間:2011-10-21 09:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-20 | 分類: 未分類 | 今日鄰座同學沒有回來;)
拎左我d功課今日竟然吾番!_!
雖然少左佢煩,但有少少無聊:)))
全日無人陪我吹水= =
今日系腸胃炎最勁既一日;@
個人好精神.但就好胃痛;
朝早2堂geog同埋2堂中文都無野;(
小息上去5e搵sally.果邊閃死我地:DDDD
2堂通識玩完.
痛到痴左根;(
LUNCH同班細路玩左一陣食飯:@
同您地一齊食飯真sweet;
放學.同呀豬去九龍灣補習.
我又眼訓又肚痛;(((
十分痛苦。
好想睇那些年。
我就睇硬嫁啦!=D
好想再回到那些年的時光
回到教室座位前後 故意討你溫柔的罵
那些年錯過的大雨
那些年錯過的愛情
好想告訴妳 告訴妳我沒有忘記
那天晚上滿天星星
平行時空下的約定。
真的是愛情,
就不會有那麼多理性。
就像從前一樣單單純純愛就夠。
| |
發表時間:2011-10-20 08:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-19 | 分類: 未分類 | 曾經想征服全世界
到最後回首才發現
這世界滴滴點點全部都是你
今日正式爽死;
尋晚食完三文魚之後肚痛到我死.
尋晚系廁所中度過;(
跟住今日全身手軟軟腳軟軟.
上上下堂個頭超暈.
行行下隻腳好似無血到甘.
但我就好精神.吾覺得累。
好采有周ann同sally.
幸有你地照顧:)
今晚加油;-*
geog書我鍚哂你。
鄰座有你一位; 真恐怖;D
拎哂我D功課.同文具番屋企
做左都無得交= =
| |
發表時間:2011-10-19 08:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-18 | 分類: 未分類 | WOW.
今日BIO堂真系經典.
睇人生仔!_!
連續5分鐘我地陪個女人慘叫!
真系好殘忍!!好難以言語形容!
從今以後,我會錫媽媽:)
Then.放學:DDD
annann陪我留到5點)
跟住5點出門口同yee落mk.
本身唸住早到.點知太耐無行街去左掃街!:p
最後又跑去補習!:DDD
番到屋企仲未眼訓;P
叻叻;)
雖然呢幾日好似就病甘. 但好似好似成功捱過V.V
感覺將會好多會要開:(
有您們一起努力.再多也覺得興奮。
可是我心里有數
我不是你的回憶錄。
但是兩年來照片上從來只有我和你。
| |
發表時間:2011-10-18 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-10-16 | 分類: 未分類 | WOW.
正式腳殘。
love you<3
How important you are to me:DDD | |
發表時間:2011-10-16 10:50 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 85 | »
|