| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-05-09 | 分類: 未分類 | 天氣很熱!!=[
調完位好似沒甚麼分別xd
吾好甘熱please. 我會勁炆.
場辯論唸住放棄打定輸數
but 唸清楚少少原來吾系無野打的.
Anyway 同你地傾辯論真系好開心:)

*
今日同老媽傾韓國而家邊個最令仔
原來我地taste超吾同:(
竟然話佢地似女人:@
不過今日有好多人讚我乖(:
令我心情勁好>3
我聽日系吾出街啊吹咩xd
翠茵弟弟<3
我需要你把扇;D
有Lunch剩番吾夠兩個星期
要好好珍惜同你們相處既時刻!<3
*Last year May
記得從前每天放學跟你倆一起玩到晚上.

特別只是看你們打球xd 笑死me
怎麼現在的日子過得這樣..

或許你不夠帥
或許你的聲線不夠特別.
但你一點也不差
你的bass 你的副唱 沒有人可以取代:)
| |
發表時間:2011-05-09 10:19 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-05-08 | 分類: 未分類 |
我以後要減少出街街(B
請各位支持<3
我要乖啲!!!!!!!(:
-★-

他們睡覺的樣子一樣的啊!!<3
弘基弘基弘基(!)
在真在真在真(!)
| |
發表時間:2011-05-08 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-05-07 | 分類: 未分類 | 再一次 核爆。
早上跟人渣飲茶。
這麼喜歡看facebook.
就好好看下面的話嚕.
跟我說話前請認清楚你自己是哪位.
閣下是甚麼身份.
不是爸爸不是媽媽不是哥哥 那就請收聲.
不說話不等於我接受你. 都不等於你可以要求我.
認清楚現在是我拖累你 還是你在拖累我.
記得我們一點關係都沒有 是你亂打亂撞進來了而已.
要埋怨別對著我 這世界上不是只有你辛苦
還有我很清楚我在做甚麼 我的將來用不著你來管.
拍吾拍拖都與你無關! 你吾洗甘執著系甘叫我認.
牙哥根本無講過就吾好屈佢. 我既社交圈子你更加吾洗理.
甘中意睇人野 而家打出黎俾你睇就吾好再煩我.
重要!_! 吾好打電話黎吾該.
-
對吾住各位; 今日心情勁差如果阻到大家吾好意思.
好興幸今日控制到. 多得牙哥幫手>3
i love you(Thankyou.
| |
發表時間:2011-05-07 11:47 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-05-07 | 分類: 未分類 | 眼淚再苦再鹹 有你安慰又是晴天(:
原來擁有勇氣 很難很難
畢竟還是成功吧啦(喘氣!!
Cause now i have my brand new summer wif you again♥
★
| |
發表時間:2011-05-07 12:15 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-05-03 | 分類: 未分類 | 今日真系好精神=[
but 真系有點怪怪的。
其實好難得先和好到點解又會變左甘
點解講到朋友甘重要但竟然甘易就無疾而終.
點解我地度過甘多日子但最後都系甘??
今日你講黎做咩:@ 話俾我知我地無可能好似以前甘?
but a more chance 0kay?
-★-
點解講左甘多次吾好睇人日記你繼續系到睇?
第一次我吾理 第二次我發火 甘而家我應該點?!
我真系完全吾知應該點應付你;@
-★-
Now I know you're not a fairytale
And dreams were meant for sleeping
And wishes on a star just don't come true
Cause now even I can tell
That I confused my feelings
With the truth.
-★-
| |
發表時間:2011-05-03 09:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 85 | »
|