`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 2
累積人氣: 22113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2011 年 2 月 3 日  星期四  



2011-02-03 分類: 未分類

Why this should suffice ?

新年快樂;
拜年真的假,



早上飲早茶; 我愛怎樣就怎樣;

年初一我吾想為左甘發脾氣.

去公園行出一陣去左食m記。
之後同表妹出左去買生日禮物.
旦咩都無開; 之後約左蘋果仔系starsbuck休息.


then. sweetheart又同佢表妹黎左;
去左發記食甜品xd 佢表妹很好人=)
大家都攜眷出席=]  只是蘋果仔沒帶佢表弟xd

我跟我的白痴表妹:_p

 

之後同表妹番去食飯。
吃這餐
飯真辛苦;



眼淚不聽話的走出來了; 崩潰了;



謝謝你倆; 

我知道我明白所以我也很愛你們。


-


*
你們憑甚麼管我;?

真的以為你們是我家人?;

我看不出我們哪一點是;



*






 

 




 

 

 

發表時間:2011-02-04 01:11 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 2 月 2 日  星期三  



2011-02-01 分類: 未分類

 2011-02-01


朝早好乖甘執屋;)
好整齊=)旦只會維持1星期^_^

2點同sweety*lunch
之後陪佢睇眼鏡:D  旦配吾成。
本身話行年宵.最後變左行街不過也好.
講真同佢1齊行街好舒服;
這是我今天才發現的。

之後系朗豪坊影相;D
後來撞到餅.
hea左陣就去join第2場; 已經很累*


地鐵站找babe們;
去吉野家打邊爐當食團年飯。
後來同babe& honey搭巴士去;
搭多左好多個站!! 搞到落車行到勁遠!!
之後發生了1件很dangerous的事.

我發誓以後不會再去______。


系維園找牛他們。
原來搵人真系一件吾容易的事!!
搞左好耐先見到Lala他們.
逼死; 人與人之間零距離的!!!!XD
逼左3條街!! 行到頂吾順。
 

去左M記休息;D
我學識左玩大話pair;
旦每次講大話都俾牛知; 勁無癮!
11點半去左搭車; 搭巴士我無俾錢!!
12點半bk home。


唉; 慘了我怎麼會這樣;
對不起對不起對不起....


★Sweety; 謝謝你昨天讓我超開心;
★Honey 對不起我把負能量全都傳給你。
★babe 謝謝你的肩博總在我無助的時侯借我
★Darling 謝謝送我回家還教我說謊。
★Dear 對不起對不起對不起;

發表時間:2011-02-02 11:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 1 月 31 日  星期一  



2011-01-31 分類: 未分類

 從前共你講不要分別不要歸去  明明還流過一點眼淚


01.31

今日voluteering work;
其實好失望好失望- - 吾通我幻覺?

lunch.去左飲茶xd
成身塵做財神.換完衫笑左我勁耐。
出去派禮物俾公公婆婆; 情況十分混亂。
之後食tea; 勁多雞翼;
影相;D 行番土咖灣with everyone;
   
 

 

上到車三人會議;
講真勁眼訓- - 



我以為我很滿足。

旦這樣的友情很恐怖;

我明明可以無顧慮的做朋友。

這是一種成長 還是一種逞強?


 




 

發表時間:2011-01-31 09:27 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 1 月 30 日  星期日  



2011-01-30 分類: 未分類

 今朝遲左起身;(
一起身聽留言先知已經甘晏.
之後飛左出去搵老爸;D


之後去葵芳搵牙哥.
等左勁耐- -
食LUNCH真系嚇一嚇;(
之後去荃灣運吉;)
行Citywalk;
食雪糕xd  士多啤梨新地真系嘔心..

行去愉景新城;
行左甘耐發覺果到根本就無!!
之後搭巴士番土咖灣拎年糕=D
有人一路坐一路傾電話; 究竟有無當我存在XD


行番屋企俾隻貓嚇死- - 
笑xd 

 

我懷念的是爭吵以后 還是想要愛你的衝動。

 

 

發表時間:2011-01-30 10:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2011 年 1 月 28 日  星期五  



2011-01-28 分類: 未分類

 2011.01.28

我對天空這個那個流星  大喊后會不會有奇跡


JanuaryLast day* 上課天
最後一天hea=) 每堂半個鐘真系好正>_<
angel回禮:) 好長;)loveit
  


Lunch(:
 同Sally系bbs食完lunch;
之後上家政室整「泡芙」*
 講真入到去就吾知邊個叫我打蛋;
竟然同龍哥一組(問題我地2個企系到咩都吾識
之後沙甸黎左佢搞點灑;
龍哥just洗碗; 
 


之後放學黎食(:
去4E同雞頭.容容.柳佳玩7級豬;
又笑到起痰:D
之後無聊搵人幫我地影相;


真系勁想食;p


J光影既;





就是跟你們在一起; 那種快樂才是快樂。



之後同stella.牛走;)
搵mammy食飯;)

 

 

 



 

發表時間:2011-01-28 10:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]