| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-02-03 | 分類: 未分類 | Why this should suffice ?
新年快樂;
拜年真的假,
 
早上飲早茶; 我愛怎樣就怎樣;
年初一我吾想為左甘發脾氣.

去公園行出一陣去左食m記。
之後同表妹出左去買生日禮物.
旦咩都無開; 之後約左蘋果仔系starsbuck休息.

then. sweetheart又同佢表妹黎左;
去左發記食甜品xd 佢表妹很好人=)
大家都攜眷出席=] 只是蘋果仔沒帶佢表弟xd
 
我跟我的白痴表妹:_p
之後同表妹番去食飯。
吃這餐 飯真辛苦;
眼淚不聽話的走出來了; 崩潰了;
謝謝你倆;
我知道我明白所以我也很愛你們。
-
*
你們憑甚麼管我;?
真的以為你們是我家人?;
我看不出我們哪一點是;
*
| |
發表時間:2011-02-04 01:11 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| 2011-02-01 | 分類: 未分類 | 2011-02-01
朝早好乖甘執屋;)
好整齊=)旦只會維持1星期^_^
2點同sweety*lunch
之後陪佢睇眼鏡:D 旦配吾成。
本身話行年宵.最後變左行街不過也好.
講真同佢1齊行街好舒服;
這是我今天才發現的。
之後系朗豪坊影相;D
後來撞到餅.
hea左陣就去join第2場; 已經很累*
地鐵站找babe們;
去吉野家打邊爐當食團年飯。
後來同babe& honey搭巴士去;
搭多左好多個站!! 搞到落車行到勁遠!!
之後發生了1件很dangerous的事.
我發誓以後不會再去______。
系維園找牛他們。
原來搵人真系一件吾容易的事!!
搞左好耐先見到Lala他們.
逼死; 人與人之間零距離的!!!!XD
逼左3條街!! 行到頂吾順。
去左M記休息;D
我學識左玩大話pair;
旦每次講大話都俾牛知; 勁無癮!
11點半去左搭車; 搭巴士我無俾錢!!
12點半bk home。
唉; 慘了我怎麼會這樣;
對不起對不起對不起....
★Sweety; 謝謝你昨天讓我超開心;
★Honey 對不起我把負能量全都傳給你。
★babe 謝謝你的肩博總在我無助的時侯借我
★Darling 謝謝送我回家還教我說謊。
★Dear 對不起對不起對不起;
| |
發表時間:2011-02-02 11:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-31 | 分類: 未分類 | 從前共你講不要分別不要歸去 明明還流過一點眼淚
01.31
今日voluteering work;
其實好失望好失望- - 吾通我幻覺?
lunch.去左飲茶xd
成身塵做財神.換完衫笑左我勁耐。
出去派禮物俾公公婆婆; 情況十分混亂。
之後食tea; 勁多雞翼;
影相;D 行番土咖灣with everyone;
 
上到車三人會議;
講真勁眼訓- -
我以為我很滿足。
旦這樣的友情很恐怖;
我明明可以無顧慮的做朋友。
這是一種成長 還是一種逞強?
| |
發表時間:2011-01-31 09:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-30 | 分類: 未分類 | 今朝遲左起身;(
一起身聽留言先知已經甘晏.
之後飛左出去搵老爸;D
之後去葵芳搵牙哥.
等左勁耐- -
食LUNCH真系嚇一嚇;(
之後去荃灣運吉;)
行Citywalk;
食雪糕xd 士多啤梨新地真系嘔心..
行去愉景新城;
行左甘耐發覺果到根本就無!!
之後搭巴士番土咖灣拎年糕=D
有人一路坐一路傾電話; 究竟有無當我存在XD
行番屋企俾隻貓嚇死- -
笑xd
我懷念的是爭吵以后 還是想要愛你的衝動。
| |
發表時間:2011-01-30 10:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-28 | 分類: 未分類 | 2011.01.28
我對天空這個那個流星 大喊后會不會有奇跡
JanuaryLast day* 上課天
最後一天hea=) 每堂半個鐘真系好正>_<
angel回禮:) 好長;)loveit
Lunch(:
同Sally系bbs食完lunch;
之後上家政室整「泡芙」*
講真入到去就吾知邊個叫我打蛋;
竟然同龍哥一組(問題我地2個企系到咩都吾識
之後沙甸黎左佢搞點灑;
龍哥just洗碗;
  

之後放學黎食(:
去4E同雞頭.容容.柳佳玩7級豬;
又笑到起痰:D
之後無聊搵人幫我地影相;
真系勁想食;p

J光影既;
 
就是跟你們在一起; 那種快樂才是快樂。
之後同stella.牛走;)
搵mammy食飯;)
| |
發表時間:2011-01-28 10:27 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ... | 85 | »
|