| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-01-27 | 分類: 未分類 | 2011.01.27
昨天杯coffee真系玩死我。
成晚都吾洗訓!!!!=)
估吾到bridge都一樣;) 早知就搵你吹水xd
今天真的超hea;D
通識2堂都同關二哥系到玩推木&食野;
SO HAPPY:D
Lunch; 當值同翠翠.wing.tszjai玩層層疊;
玩到勁high; 砌到好變態。

放學搵someone佢地
bridge吾見左個銀包!!!!勁慘
KFC食左3個TEA;)
之後玩true or dare
有少少玩上癮。
之後岩岩好搭車回家。
Someone::
也許你心情超差勁;
但現在不是你難過的時候
打過勾的我相信。
有些愛只給到這真的痛了。
別擔心.是我分不清而已。
| |
發表時間:2011-01-27 10:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-26 | 分類: 未分類 |
-
i am sorry to 4 of you .
i don't even know that you suffer from my weakness.
You actually thought deep inside I knew.
Sorry to you and give me some time.
-
2010.01.26
-
朝早2堂英文;)
沒心情繼續上課;
打給someone訴苦;
Calm down.
Lunch;
地理學會俾簡強笑死。
之後也Crazy了。
放學;
去紅磡搵someone同bridge.
唉; 勁辣.....;(
| |
發表時間:2011-01-26 10:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-25 | 分類: 未分類 | 01.25
朝早做lab;D
好好笑咯xd
做到最後完全無我想見到既野;

中文*2
吹水哈哈哈>_<
音樂*2
我勁眼訓!!!!!!
旦我驚訓左會即刻俾人罵.
Lunch;
要test;)
好眼訓shiiiiit!!!!!
maths*2
同rico吹水真系勁好笑;)
君諾哥有糖竟然吾同大家分享!!!!
OLE完左之後先發覺原來someone出左黎;)
又吾早啲叫人!!!=]
同bridge聊電話; 4人會議xd
| |
發表時間:2011-01-26 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-24 | 分類: 未分類 | 2011.01.24
I learned to play on the safe side so I don t get hurt.
很亂。
| |
發表時間:2011-01-24 11:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-23 | 分類: 未分類 | 2011.01.23
昨晚的事我沒想過。
不自覺就哭了
我真的不想去依賴任何人;
只是我沒本領我不爭氣.又去找他了。
早上其實我不想起來。
好想好想當沒事發生一樣;
出去找bb玩;D 花了1小時出門- -
坐左一陣; 3:00同嘉恩姐系太子行''
上左潮特上面勁黑勁恐怖;
行左好耐先搵到想要既野。
之後M記傾野;D
朗豪坊變白痴仔影相xd
 
then.送左嘉恩去搭車;)
去左睇書同中南*
之後吉野家等位; 行到等到腳都軟*
Diana到左xd 佢幾好人;)
之後someone好抵死甘行完山黎;
仲系甘講變態野; 好憎您成日誤會我意思。
之後搭小巴其實我明您講咩;
。
很累; 想得很累。
只是我很想去彌補從前所有不完整。
對不起對不起。
| |
發表時間:2011-01-23 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 85 | »
|