| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2011-01-05 | 分類: 未分類 | 2011.01.05
依偎在你身邊 又是幸福的一天
Chiyo;)生日快樂*
sleepy;p
知道好多秘密=)
我沒想過的都發生了; 我想過的也發生了。
果然今天真的慘死了。
我真的不知道說甚麼好*

| |
發表時間:2011-01-05 10:17 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-04 | 分類: 未分類 | 2010.1.4
愛讓我們傷痕累累 結局只流兩行淚
今日6點起身同呀so早餐(真系勁眼訓!!
someone趕頭班車都出吾黎; poor guy*
好凍又落雨;p
上bio竟然吾眼訓;) 早餐果然有效:D
中文堂畫我的作品;)
VA跟太平吹水了2堂!!
超愛跟你聊天;D 甚麼都會說!
Lunch; 聊動物
青蛙好嘔心xd
放學即去apple;)
同someone前後腳行; 行行下吾見左佢;(
Tea at吉野家with呀so.someone.
系吉野家食m記=)
今日牙so好吾正常;) 講左幾句野勁好笑*
 
之後leo黎左; 你真系早6點先黎*
係甘撞到人;) 下次搵個隱蔽小小既地方!
6:30pm;) backhome:
累死勁眼訓!!!(:
someone*...超讚::
我不相信 都動了感情卻到不了愛情(:
| |
發表時間:2011-01-04 10:47 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2011-01-03 | 分類: 未分類 | 2011.1.3
別再偷偷流淚 用微笑來承接;p
好似無訓過甘 訓吾著唸起今日就見到您地(:
好多書拎旦點解好似得我同餅有書要拎*
原來我有好多野未做*;(
oh(!) copy homework again!

我整俾Rico嫁;p 好核突我知*
Lunch; 同rachel.紅.翠.wing笑死(:
明明中意人地就講啦(: 又系到講埋咩黎耀祥*
放學竟然要test;(
做左一半訓低左..勝哥很努力- -
然後很冷*
大家一起回家去=)
喜歡你在我身邊沒有期限<3
(喂someone你系得既我很佩服您.
多謝你我覺得這樣好幸福.goodfriends*)
不過Cming放我飛機我好吾開心;(
不敢要求你的一點回饋 擔心這種完美瞬間枯萎 ♥
| |
發表時間:2011-01-03 10:01 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| [ 此日誌受密碼保護 ] | 分類: 未分類 |
| |
發表時間:2011-01-02 10:28 PM |
| 2010.1.2 | 分類: 未分類 | 01.02
昨晚其實我說笑。沒有亂來*
因為someone 同 牙so 很大反應- -
超冷耶今天;p
執bio worksheet都執了整個下午。
我很愛熊仔餅;p 終於買了。
晚上吃飯時撞到Oscar;p
明天怎起床;?
這幾天真的很殘。
當傻的有甚麼不好?
起碼比其他人幸福多了。
把愛也放下 當作我們之間的長假。
你不會像他一樣那般好。
| |
發表時間:2011-01-02 09:14 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 85 | »
|