| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| <,,12.11 | 分類: 未分類 | 12.11
Fun Day;)
未夠9點番左去;)
掛氣球;好令*
之後學沖野; 阿華田份量是亂來的。
十一點開始;)
忙瘋了=]
不過好好玩*邊做邊食*
之後去左同Wing玩燒賣;)
成身塵串魚蛋.好核突*
這樣就過了3小時=]
好累企左甘耐.
你個樣想點;?
then; 出去bio hea;)
真系好悶戈攤位;
好好笑老鼠自拍;

同雞頭.太平他們閒聊一陣xd
坐系到食雞翼*
之後Wing幫我換左呢個野; 好正佢個樣.


唯一1張有呀so;)
然後回家沖涼休息;)
完全無精神msn已經.
8:15pm 3E第3次班會活動.打邊爐;)

牛軒好high*

太子地鐵站等*21人
我系第9個到.
有4個人遲到.
派card.吹水.扮型xd
之後行去該酒家.好遠=)
邊行邊講個衰人; 牙餅你系得既.
系甘食烏冬.mr.wong只系食菜同牛肉- -


同雞頭.周ann笑到勁high.
之後爆秘密; 每次都有;)
班人好認真甘聽;
11:00酒樓熄燈趕我們走.
系街到影相; 大合照哈哈.
之後部分人留下來.部分人跑掉.

系深水涉行左好耐先到m記;
吹一陣水.影完相散band.
一齊搭地鐵.去到mk凍爸車埋我;)
really吾該曬.
好開心with all of you;
記得上年今日我們一齊去廣州;
講真今次funday吾系甘好玩;
做得很辛苦旦玩又不是很開心;
整個星期只是忙著做.
不過很愛bbs耶.
這幾天對著你們心情都好一點;)
辛苦各位啦;
校慶終於完了;)
| |
發表時間:2010-12-12 12:58 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

| <,,12.10 | 分類: 未分類 | 12.10
今天不用上課;)太好了.
prepare openday for Tomorrow ah;)
9點番去;)
吾該塵.Sally.太平幫手整=)
剪芝麻好好笑xd
2小時搞點xd
12點都吾洗;)
心情有一度低落..;(
之後整board到12點半;
出去食飯with凍.樹.周ann.Henry.Louis.Sally.Charlene;
還有其他人搭枱- -
不是我叫來的..

 
番去就做到傻左;(
比上午辛苦多了;
不過同翠傻笑左好耐;)
整得好令牙!
辛苦啦各位;)
很累丫;
回家之後睡到現在
哈哈;) 校慶真讓人辛苦*
明天funday加油v3v
其他人黎啦黎啦;D
我吾驚你=)
-
剛剛真的有唸著放棄;
想著想著眼淚怎麼就流下來.
peggyyuen你吾好白痴啦你都慣左;
| |
發表時間:2010-12-10 09:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| <,,12.9 | 分類: 未分類 | 12.9
今天好凍;)
所以戴頸巾; 番去即刻俾人話;)
其實有很多條頸巾可以選 但那條較warm啊=)
地理*2
好少吾眼訓;
so happy:)
中文;
好似只系食過野;
咩都無做過.
maths;
睇完君諾哥本書;
結局真系吾似結局;
Recess:)
搵個f.1
講真我仲緊張過佢;
最後還是成功;)
通識*2;
第1次覺得這課不錯;
Lunch;
睇f.1;)
佢地真系幾可愛;
對住佢地心情都好啲*
之後落去同BBS食;p
英文*
Oral;
初初好嬲; 之後還好.
放學*
整funday既野;
吾急吾急; 慢慢黎*
講真你咩都吾知;
叫曬啲人番黎做咩;**
所有事只有delay.delay.再delay.
忘記了約左someone拎野;
sorrysorry; 真系勁失策*
吾該曬麻煩曬;
整個星期沒跟家人吃飯;
幸有雞頭聽我傾訴;
也許我真的不懂體諒別人.
這幾星期你們幫了很多;)
媽媽我知道你也做了很多的。
thankyou;
無言感激啦我;
| |
發表時間:2010-12-09 09:03 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| <,,12.8 | 分類: 未分類 | 12.8.
今日校慶;)
吾該牙凍車我去理工*
8:30am到左=D
真系好凍嫁吹風.
開始就搬野;( 超重.重到我想放低.
之後就入野;) 講真同女工無咩分別.
不過各位一齊PACK野好開心;D
11點搞點;
落去hea一陣*
無聊玩with Charlene:)
之後系後樓梯食飯.
大家都十分不滿;
之後重頭戲到左.
reception and sign.
閃光燈閃到頭痛.
企左勁耐真系好累.
小提琴果時已經訓左;(
講真由9點開始企好辛苦;
吾明點解得5個人; 其他人又吾知企系到做咩.
miss吾系到好似當我地連校工都吾系.
好吾中意甘樣ah.
不過大家辛苦了;
放學; 去KFC食野;
有人吾記得拎人俾我!!!!記住你!!!!
跟住超high; sotired.
坐車我好冷靜;)
從前的感情沖昏頭;
我只想說我也可以很理性。
現在愛到方法出錯仍然會吸引。
| |
發表時間:2010-12-08 09:43 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 85 | »
|