`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 15
累積人氣: 22104
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2010 年 12 月 12 日  星期日  



<,,12.12 分類: 未分類

累透了 ;



猜不到 說不出 叫我怎麼辦。




發表時間:2010-12-12 10:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 12 月 12 日  星期日  



<,,12.11 分類: 未分類

 12.11

Fun Day;)


未夠9點番左去;)
掛氣球;好令*
之後學沖野;  阿華田份量是亂來的。

十一點開始;)
忙瘋了=] 
不過好好玩*邊做邊食*

之後去左同
Wing玩燒賣;)
成身塵串魚蛋.好核突*
這樣就過了3小時=]
好累企左甘耐.

你個樣想點;?


then; 出去bio hea;)
真系好悶戈攤位;
好好笑老鼠自拍;



同雞頭.太平他們閒聊一陣xd
坐系到食雞翼*
之後Wing幫我換左呢個野; 好正佢個樣.




唯一1張有呀so;)


然後回家沖涼休息;)
完全無精神msn已經.



8:15pm  3E第3次班會活動.打邊爐;)


牛軒好high*




太子地鐵站等*21人
我系第9個到.
有4個人遲到.
派card.吹水.扮型xd

之後行去該酒家.好遠=)
邊行邊講個衰人; 牙餅你系得既.
 系甘食烏冬.mr.wong只系食菜同牛肉- -



同雞頭.周ann笑到勁high.
之後爆秘密; 每次都有;)
班人好認真甘聽;

 
11:00酒樓熄燈趕我們走.
系街到影相; 大合照哈哈.
之後部分人留下來.部分人跑掉.


系深水涉行左好耐先到m記;
吹一陣水.影完相散band.
一齊搭地鐵.去到mk凍爸車埋我;)
really吾該曬.


好開心with all of you;
記得上年今日我們一齊去廣州;



講真今次funday吾系甘好玩;
做得很辛苦旦玩又不是很開心;
整個星期只是忙著做.

不過很愛bbs耶.
這幾天對著你們心情都好一點;)
辛苦各位啦;

校慶終於完了;)

 



發表時間:2010-12-12 12:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 12 月 10 日  星期五  



<,,12.10 分類: 未分類

12.10 


今天不用上課;)太好了.
prepare openday for Tomorrow ah;)


9點番去;)
吾該塵.Sally.太平幫手整=)
剪芝麻好好笑xd

2小時搞點xd
12點都吾洗;)
心情有一度低落..;(


之後整board到12點半;
出去食飯with凍.樹.周ann.Henry.Louis.Sally.Charlene;
還有其他人搭枱- -
不是我叫來的..



番去就做到傻左;(
比上午辛苦多了;
不過同翠傻笑左好耐;)


整得好令牙!
辛苦啦各位;)


很累丫;
回家之後睡到現在
哈哈;)  校慶真讓人辛苦*


明天funday加油v3v
其他人黎啦黎啦;D
我吾驚你=)


-


剛剛真的有唸著放棄;
想著想著眼淚怎麼就流下來.


peggyyuen你吾好白痴啦你都慣左;



發表時間:2010-12-10 09:37 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 12 月 9 日  星期四  



<,,12.9 分類: 未分類

 12.9


今天好凍;)
所以戴頸巾;  番去即刻俾人話;)
其實有很多條
頸巾可以選 但那條較warm啊=)

地理*2
好少吾眼訓; 
so happy:)

中文;
好似只系食過野;
咩都無做過.

maths;
睇完君諾哥本書;
結局真系吾似結局;

Recess:)
搵個f.1
講真我仲緊張過佢;
最後還是成功;)


通識*2;
第1次覺得這課不錯;



Lunch;
睇f.1;)
佢地真系幾可愛;
對住佢地心情都好啲*

之後落去同BBS食;p


英文*
Oral;
 初初好嬲; 之後還好.


放學*
整funday既野;
吾急吾急; 慢慢黎*

講真你咩都吾知;
叫曬啲人番黎做咩;**
所有事只有delay.delay.再delay.



忘記了約左someone拎野;
sorrysorry; 真系勁失策*
吾該曬麻煩曬;



整個星期沒跟家人吃飯;
幸有雞頭聽我傾訴;
也許我真的不懂體諒別人.

這幾星期你們幫了很多;)
媽媽我知道你也做了很多的。
thankyou; 


無言感激啦我;



發表時間:2010-12-09 09:03 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 12 月 8 日  星期三  



<,,12.8 分類: 未分類

 12.8.


今日校慶;)
吾該牙凍車我去理工*
8:30am到左=D
真系好凍嫁吹風.

開始就搬野;( 超重.重到我想放低.
之後就入野;) 講真同女工無咩分別.
不過各位一齊PACK野好開心;D

11點搞點;
落去hea一陣*
無聊玩with Charlene:)

之後系後樓梯食飯.
大家都十分不滿;
之後重頭戲到左.
reception and sign.

閃光燈閃到頭痛.
企左勁耐真系好累.
小提琴果時已經訓左;(


講真
由9點開始企好辛苦;
吾明點解得5個人; 其他人又吾知企系到做咩.
miss吾系到好似當我地連校工都吾系.
好吾中意甘樣ah.

不過大家辛苦了;


放學; 去KFC食野;
有人吾記得拎人俾我!!!!記住你!!!!
跟住超high;  sotired.


坐車我好冷靜;)


從前的感情沖昏頭;
我只想說我也可以很理性。


現在愛到方法出錯仍然會吸引。







發表時間:2010-12-08 09:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]