`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 8
累積人氣: 22097
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2010 年 11 月 21 日  星期日  



<,,11.21 分類: 未分類

 

真系攰到吾系講笑;

*

 

朋友你不要傷悲;
感情這回事沒分對錯;
吾好甘自責啦;
be happy:)


-

 

晚上*
吃飯之後;
食kfc; 再食糖水;D

胃口好得很;)



-

 

★babiii>3
你都吾好甘吾開心啦;
好快無事嫁啦;p

 

 


打開刪不走的短訊 想起當天哭得太盡;

 

 

 

 


 


發表時間:2010-11-21 09:55 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 20 日  星期六  



<,,11.19-20 camp;) 分類: 未分類

11.19-20 Camp;

 

這兩天也是camp;)
超開心;D


 

day1
同組with 牛軒.雞頭.Rachel.牙郎.牙貓.周欣.tszjai.babie.wing*
朝早系學校玩完.
之後入camp;;大嶼山
系格車到見到後面班人勁好笑

 

play games;
幫果個人改名雙頭xdd
真系好正*
then; 煮飯*好嘔心整豆腐



我們真的好kai*

 

 

晚上;nightwalk*
最好笑都系雞頭被矇眼的時候
同牙餅笑到行吾到.
之後系露台跟雞頭.wing仔.黃志聊天



3點同餅餅一齊訓;D

 

 

day2
行山澗真系驚.同好辛苦
行左好耐;(  手被刺到.

我組的全都超好人;) 我知我好重xd
不過都系濕左;)

 

Lunch and Leave Camp;
so tired so tired.

 



-


系格車到訓完之後超精神;
系地鐵同雞頭吹水.
吃飯之後還可以去行街*



旦真的好累;;



-

 

 

這兩天真的超好玩;)
雖然超累;
但是好值得=D

有很多感動位;
最尾勁想喊; 旦忍住左;)
你們給我超多正能量=]

 

 

我真系好愛你地也!!!

 

發表時間:2010-11-20 10:49 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 18 日  星期四  



;; 分類: 未分類

我吾知點解要問甘多次;
你問甘多次姐系吾信我姐.
講真你好似系我傷口灑鹽甘;
真系嬲到pk.
我話無; 你又吾信.
甘我話有; 你無野好講啦*即刻收聲.


你話我態度吾好.
成日問你態度會吾會好牙.
果日我勁吾開心我想收聲* 你有無理過我牙?
又1直系甘問問問系甘講講講*

算啦我無野講*
你話有就有啦. 反正有同無結果差吾多姐;

發表時間:2010-11-18 09:54 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 18 日  星期四  



<,,11.18 picnic) 分類: 未分類

今天旅行旅行;D
心情1直很興奮;


-

 

超早番到去;)
吹水吹到上車xd
第1班去=)

不談充BBQ;)
等4E班人=) babiiiii>3
Henry勁野.起到個爐=]

 

之後就一直燒燒燒.so happy:)
then; 就同駱嘉燒雞翼XD
望住隻雞.同餅笑死=]

之後.又系甘影影影相XD

最後被miss罵;(
又真系我地吾岩.

起格車到講對吾住=]
鄰座周ann笑到超high.
我睡著了=]

 

回去補影班相;)
好正=]

 

-

 

雖然每年都是這樣* 旦每年都超開心;D

-

 

 

tomyfriend;
don't be worried*
i support u>3
樂觀1點!!!!


-

 

期待明天去camp;)



 

發表時間:2010-11-18 09:14 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 17 日  星期三  



<,,11.17 分類: 未分類

11.17

 


Leo生日快樂!!!;D
好大聲甘講左好多次!!


-

鄰座君諾哥無番;('
悶死我啦;;

英文*2
dictation; 牙餅勁野.
but so sleepy;

Maths
呀sir真系勁好笑!!

P.E*2
跑2個圈*
打籃球對面超亂xd
聊天;

 

Lunch;
同樹行去大家食;p
不錯不錯=]

週會;
睡覺; Relaxing*


放學*
BBS=) 真系俾Sally笑死xd
then吹水吹到6點去買野;
全班1齊行落去=)

買超多野啊;拎死*

*


 

 

 

今天應該很痛吧;
過去總是揮不去;
再堅強記憶仍像惡夢不醒


很期待很期待未來的三天=)
把煩惱甩掉!!!

 

 



發表時間:2010-11-17 10:02 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]