`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 1
累積人氣: 22090
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2010 年 10 月 29 日  星期五  



<,,10.29 分類: 未分類

Karina happy birhday=]

今天早會企死;)
謝謝meimei送我蕉;

英文*
勁好笑;
聊天沒上過課.

 

通識;
終於吾洗重做!!!!!!!!
超開心XD


Lunch;
同xdxdxdxxddha 食;
嚇死啊; 差少少差少少就撞到.
小學雞你真的很小學雞xd

BIO*2
簡直眼訓到睜吾開眼!!
超辛苦* 樂教我除衫就不眼訓=]
超有效haha*

 

放學*
睇4E班際.
真系好正:)
第3次睇班際睇到我想喊*


回家後出去食飯*
撞到肥羊XD 凍死;


-

 

餅啊餅.
你好點沒有.
沒聽見你聲音1星期啦.

 

-

 

 

 


你是我的巧克力。




發表時間:2010-10-29 08:51 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 10 月 28 日  星期四  



<,,10.28 分類: 未分類

10.28

 

今天凍過昨天;
身體非常地不舒服*


朝早又同肥羊一齊行番去=)
撞到呀so; 系街到叫佢全名xd

 



meimei=)

 

地理*2
凍死;p
但超
有精神

 

中文;
聽Rico朗讀笑死;

通識*2
meimei偷食勁臭;
滿地垃圾=]


好嘔心*;(

 

 

Lunch*
同xdxdxdxddxdha食飯*
撞到大麻人; 笑到超辛苦:)



你有好多好多牛肉;)

 


英文*2
打開本默書薄有張卡=D
miss:) 好surprise;

 

放學*
本身唸住睇班際.

跟住俾人拉左去BBS;
我們班輸了;( 不過吾洗不開心啊各位.

then; 跟餅餅餅聊天*
6點同周ann走xd

其實有顆星星**

 

-


Cming;
sorrysorry;陪吾到你*
但你都吾好吾開心啦.仲有下年xdd


-

 

其實你好處個個也不知=)



 

-

 

 

我怕自己走錯1步*
我怕我怕我怕. 真的會後悔.


 

發表時間:2010-10-28 09:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 10 月 27 日  星期三  



<,,10.27 分類: 未分類

今朝超難起身(好凍
then; 同肥羊一齊行番去=)

今天餅和yandy豬都無番;
得我同小學雞牙凍*
早會系凍後面超暖:)


早讀*
無睇過野;(
一睇就好眼訓**


英文*
跟Cathy坐**
聊天超開心=)

P.E
跑3個圈* 勁辛苦.
跑完勁暈入toilet; 過左第1堂出黎.

然後就聊天聊天聊天*

 

 

Lunch
同高雞作文xdd
好變態啊***

 

地理*2;
半睡狀態-

 

 

放學即走*
行黎行去with凍.樹.
bbbbbbbbbbbbbbhahaxd

 

超早回家睡覺v3v

 

-

 

 

Cmingming吾好嬲;
努力搵努力搵啦*
可能仲系到;(


-

今天超凍ah*
大家多穿1件啊*

 

-

 

 

 

如果沒有跟你的過去;
我不知道現在的他有多重要:)

 

 

 

 

 




 

 

發表時間:2010-10-27 09:49 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 10 月 26 日  星期二  



<,,10.26 分類: 未分類

今天班房超臭超臭;

 

va堂*2
bobby勁好笑=]
仲有我好似損左幅畫甘;(

 

 



今天班際超好看<3
超勁哈哈.

then; 同駱嘉hea左一陣=)


放學with周Ann*
前面有2個魚蛋強的學生在食煙**
勁衰丫咳死我們*

 

 

其實我要記住今天*
今天是我EQ超低的一天.
對不起對不起* 我吾要發脾氣!!!


 

-

 

 

剛剛的紙介到手;(
超恐怖*

 

 

*

 

你不是真正的快樂
你的笑只是你穿的保護色
你決定不恨了 也決定不愛了
把你的靈魂關在永遠鎖上的軀殼

 

 

 

發表時間:2010-10-26 09:34 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 10 月 25 日  星期一  



<,,10.25 分類: 未分類

10.25

 

朝早回去差點就忘了今天要去頒獎;
好險* 差點就給罵啦

餅病倒;(*
說不到話; 讓我好像自言自語的- -

 

不過真的好睏;
但我超high超high的*
每天也超期待1:00=)



通識quiz;
做完立刻睡著喇.
超好訓超好訓***好像有發夢=]

 

 

放學
閒聊等凍媽媽接我放學=)
然後凍媽媽跟我走回家*

 

 


明天班際請加油*

-

 

 

心情超好*
還有要不要給你一點正能量?xd




 

 

 


發表時間:2010-10-25 09:30 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]