| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| <,,11.11 | 分類: 未分類 | 今天又回復平時啦=]
Something make me so happy:)
Something make me so confused;(
Lunch;
本身我唸住今天要識到3個f.1
旦系1個都識吾到- -
明天努力!!!!!!
放學*
有人吾開心耶;一次UT不等於甚麼*
所以不值得你失落*
不過我從你們口中知道
真的有點內疚;
-
難得今天甘早走*
回家跟阿牛玩cam; 好低b
-
我很期待明天啊明天*
明天跟餅回家;)
4A班會活動打邊爐:)
3E班會活動又打邊爐xdd
-
多給我一些片段 拼湊未知的意外
*
今日吾知你發咩神經.
成日都系到扮型xdd
| |
發表時間:2010-11-11 08:05 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| <,,11.10 | 分類: 未分類 | 今日ut完左拉;完左拉=]
開心死我*
呢幾日我幾辛苦;(*

等Cming放等左我好耐;(
不過你果句野真系肉麻死;p
Leo呷醋啊哈哈哈.
行左去九龍城唱k*
勁high兩個人都.
出面可以烚菜=]
★天下無雙; 笑死
★Twins; 依家聽番真系好好聽.
★小酒窩長睫毛 是你最美的記號
★阿信真系好誇張xd

有人吾抵得幫我地執左:)
本身應該11:45走* 點知俾我地去到3:00=)
then.去左KFC 食tea;)
前面個牙婆系甘俾毫子- -

甘都好影xdd
then; 去左公園盪千秋;
吾系我盪千秋. 系幫啲小朋友盪千秋xd
識左個K3的小朋友* 勁可愛:)
走果時黎叫我姐姐; 跟住話粒糖送俾您:)

hahaha=]
我真系好中意佢丫丫丫*
then;
行街; Cming要買禮物xd
then.行去搭車=]
各位我失約啊; 都系因為Cming仔啦*
sorry;(
-
thankyou;
★Cming;;
★ Leung.
★自稱我牙妹(paul sang)
All of you enough make me crazy;
| |
發表時間:2010-11-10 08:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| <,,11.5 | 分類: 未分類 | 今日真系好凍;D
但我凍得好開心;
通識;
訓左一陣(差小小流口水.
Lunch*
同凍媽媽.小樹落哥登堡食野.
之後Yandy黎左:) 您甘遲嫁**
之後行番去笑死xd
系廁所影相*
Laughing.
Bio*2
吾小心訓左; 俾人叫名!!!
又吾叫bobby只系叫我?
4:00pm先有得放*
閒聊一陣.
之後落mk食雪糕*
其實甘凍點解仲食雪糕xd?
您傻嫁您傻嫁:p

同學;
ipodtouch無鏡頭嫁*
謝謝您把幸福常常請來:)
第1次教我不能輕易放手=)
UT加油*
| |
發表時間:2010-11-05 09:17 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| <,,11.4 | 分類: 未分類 | 11.4
大佬做咩個個Icon都有我份? 我好shy的:)
今天好凍:)
但吾洗等好開心:)
地理*2
辛苦好眼訓;
我知我畫得樣衰=] 但redo米幾好.
中文
bobby吾好喊啦
雖然你真系好低分;
maths
我好專心meimei也是*
通識*2
陳鍵峰真系好令仔;D
Lunch*
去5A同Cming.塵哥哥食飯*
全程串我吾該你講錯野.
跟住聊天笑死我xd
-
英文*2
Yandy吾俾我訓覺;(
捱到放學=]
放學*
小樹心情很差;(
但傻婆你要加油.
然後跟雞頭他們吹水.
then同周ann走*
-
掛住聊電話忘了要洗澡;(
之後就睡著了喇.
-
Anson:)
| |
發表時間:2010-11-04 10:24 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 85 | »
|