`★我怕太超現實的快樂 只是你借給我的°★\\* 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Blueyuen
暱稱: peggy**
性別: 女
國家: 香港
地區: 九龍城區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-28
2011-12-01
2011-11-10
2011-11-06
2011-11-05
文章分類
全部 (424)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 424
留言總數: 650
今日人氣: 4
累積人氣: 22093
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2010 年 11 月 11 日  星期四  



<,,11.11 分類: 未分類

今天又回復平時啦=]


Something make me so happy:)
Something make me so confused;(

Lunch;
本身我唸住今天要識到3個f.1
旦系1個都識吾到- -
明天努力!!!!!!

放學*
有人吾開心耶;一次UT不等於甚麼*
所以不值得你失落*

 


不過我從你們口中知道
真的有點內疚;

 

 

-

 

難得今天甘早走*
回家跟阿牛玩cam; 好低b



-

 

我很期待明天啊明天*
明天跟餅回家;)

4A班會活動打邊爐:)
3E班會活動又打邊爐xdd

 


-

 




多給我一些片段 拼湊未知的意外


 

*

 

 

 

 


今日吾知你發咩神經.
成日都系到扮型xdd

發表時間:2010-11-11 08:05 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 10 日  星期三  



<,,11.10 分類: 未分類

今日ut完左拉;完左拉=]
開心死我*


呢幾日我幾辛苦;(*

 

 

等Cming放等左我好耐;(
不過你果句野真系肉麻死;p
Leo呷醋啊哈哈哈.


行左去九龍城唱k*
勁high兩個人都.
出面可以烚菜=]


★天下無雙; 笑死
★Twins; 依家聽番真系好好聽.
★小酒窩長睫毛 是你最美的記號
★阿信真系好誇張xd

  
有人吾抵得幫我地執左:)

 

本身應該11:45走*  點知俾我地去到3:00=)
then.去左KFC 食tea;)
前面個牙婆系甘俾毫子- -

甘都好影xdd


then; 去左公園盪千秋;
吾系我
盪千秋.  系幫啲小朋友盪千秋xd
識左個K3的小朋友* 勁可愛:)
走果時黎叫我姐姐; 跟住話粒糖送俾您:)

hahaha=]
我真系好中意佢丫丫丫*


then;
行街; Cming要買禮物xd
then.行去搭車=]



各位我失約啊; 都系因為Cming仔啦*
sorry;(



-



thankyou;
Cming;;
Leung.
★自稱我牙妹(paul sang)

 


All of you enough make me crazy;

 


 

 

 

發表時間:2010-11-10 08:35 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 7 日  星期日  



<,,11.7 分類: 未分類

11.7

 

 

 

說真的;我一直以來最討厭人偷看我的日記;
討厭到不能再
討厭.
所以昨天痴左線;

 

 

 

 

 

-

 

 







發表時間:2010-11-07 10:32 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 5 日  星期五  



<,,11.5 分類: 未分類

今日真系好凍;D
但我凍得好開心;

 

通識;
訓左一陣(差小小流口水.

Lunch*
同凍媽媽.小樹落哥登堡食野.
之後Yandy黎左:) 您甘遲嫁**

之後行番去笑死xd
系廁所影相*
Laughing.

Bio*2
吾小心訓左; 俾人叫名!!!
又吾叫bobby只系叫我?

4:00pm先有得放*

閒聊一陣.


之後落mk食雪糕*
其實甘凍點解仲食雪糕xd?
您傻嫁您傻嫁:p


同學;
ipodtouch無鏡頭嫁*

 

 

 



謝謝您把幸福常常請來:)
第1次教我不能輕易放手=)

 

 

 


UT加油*


發表時間:2010-11-05 09:17 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2010 年 11 月 4 日  星期四  



<,,11.4 分類: 未分類

11.4

 

大佬做咩個個Icon都有我份? 我好shy的:)



今天好凍:)
但吾洗等好開心:)



地理*2
辛苦好眼訓;
我知我畫得樣衰=] 但redo米幾好.

 

中文
bobby吾好喊啦
雖然你真系好低分;



maths
我好專心meimei也是*

 

通識*2
陳鍵峰真系好令仔;D


Lunch*
去5A同Cming.塵哥哥食飯*
全程串我吾該你講錯野.

 

跟住聊天笑死我xd


-

 

英文*2
Yandy吾俾我訓覺;(
捱到放學=]


放學*
小樹心情很差;(
但傻婆你要加油.

然後跟雞頭他們吹水.
then同周ann走*

 

-


掛住聊電話忘了要洗澡;(
之後就睡著了喇.

 

-



 

 

Anson:)

 

 

 

 

發表時間:2010-11-04 10:24 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]