今日刀唔豬咩日子黎GE..!!爆唔開針''口羅''........!!>/\<
IS:頂..!!勁肚痛牙..!!仲有D想嘔添..!!妖................!!''
MATH:低佢條仆街馬SIR死啦...比留文串到冇聲出..!!/\/\''
放學...!!MR MONG話以後冰個冇交功課..要留到5點半喲..!!>/\<
放左人之後..要留低做IS...!!做完之後米反下囉..!!
係到畫黑板''口羅''...點豬牙道無啦啦係到影我同巫巫..仲話我地..........!!妖..........!!''
要走走''口圭''...!!我落到去果陣..!!見到姚雅麗..!!比佢捉住左..!!
我仲帶佢去見李子樂添...姚話想CC佢係咩樣喎....!!''
C完之後..米落番去囉...!!到左5點幾先走牙...!!=___________=''
番到屋企..牙怡打比我..豬左1樣野...依家爆憎佢.....''賤人''..!!仆街啦你..!!
咁多人去死又唔見你去死........!!賤格...!!''
之後....唉..........!!我刀唔豬你會等我嫁...!!
你應該番去先丫MA....我想同你講果陣..你又唔得閒....!!唉............!!
我可以點牙....我刀唔豬你做乜!!今日咁怪既...??
做咩無啦啦等我既..!!唔明..有巧多個問號??????????????????????
唉.........今日有C到佢牙....佢仲望住我添......!!
不過番到屋企先同佢傾左1句炸...!!佢就掛左牌...!!>/\<
放學果陣....孫同道仲唔要我添.....!!>/\<
今日巧唔開針牙..!!咩日子黎嫁....巧辛苦牙!!
|