尼排跳舞跳到好似迷失左自己甘'
尋日反sunnywong,Clara代堂.
雖然我中意D老師,
但總是對尼班既感覺嘛嘛地甘.
除左某D:]
一反到去就有Thomas+ShowK同我拉根!
佢地幫我拉根拉得勁有效呀!
真系thanks曬你地x3'
牙hugh件衫大件到嚇死人x) 太好笑!
 
show K 5連拍 -3-!
 
 
showK真系又煩又好笑:]
黎反張正常既!

個球好彈的!超好玩!
 

跳完SW,即刻反大埔lu'
但真系好鬼累,攪到坐錯火車!
無耐性的我當然又火起上黎了.
之後打比Alex傾左陣電話.
先會甘興!
原來我地系有同感的,德德:]
今日又系Sammi教,很好很好!
學轉圈同Jazz.
開心既感覺慢慢消失,
因為始終都系做吾到大字馬+一字馬.
[雖然真系有進步]!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
今日去左Cheaky Home 跳舞.
諗舞步諗到我頭都爆埋!
真系勁想放棄.
但聽左家姐既說話之後我就打消尼個念頭!
不過真系好多謝家姐既說話.
人系需要一個時間面對多個問題的!
多謝妳家姐,我會努力的!

努力 努力 更努力!!
|