| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 9 月 23 日 星期四  |
莫信直中直,慎防仁不仁  |
分類: 未分類 |
2010年9月17日(Friday)
妖,5:30仲要參與埋d俾面派對、政治飯局
嘻嘻^^,成功約左王國榮、黃安麒、何啓怡食飯
第一次咋...
仲要俾我知道,原來曲奇女黃安麒部手機同我一樣係X6
7點幾收工,入天水圍搵細佬
同細佬踩單車超好玩,真係驚險萬分!!!
2個人坐一架車真係好難平衡,劉先生...我冇諗到真係會反車
麻煩你唔好考車牌,我替公路上其他無辜嘅司機擔心
靈異事件又黎了,除左俾我見到3個影外
仲首次俾我見到妖狐....shit
12點幾走Lu..
2010年9月18日(Saturday)
約左嬰兒兩點打牌,點知佢竞然去左游水....
搞到五點幾先上黎= =
Mei Ling & BB佢地打牌,我就同KitKit打機
好勁ㄚ,我唔出矛招都臝唔到...
8點幾閃,BB去餵鴨~我就同吳美玲&林子傑去左南豐
嘩!!見到偶像權權
我想做入室弟子丫^^
去完沛公再去海旁,傾到十二點撇sss...
同林浩賢&林子傑上左荃中傾偈,
我同KitKit狂傾龍珠、數碼暴龍&幽遊白書...
BB就食緊鴨~
2點幾番歸..
2010年9月21日(Tuesday)
冇乜可能係今日叫我地做嘅野,今日放工前交?
仲要係咁多...holy shit
我都講過,你俾一樣野我做,我有2隻手同你做
你俾一百樣野我做,我都係得2隻手,我唔識變多幾對手出黎
放工自己去睇<3D變種食人倉>,鬼叫套野Ⅲ級咩~我都冇乜18歲以上嘅Frd
仲要係突然今日想睇,聽曲奇講~套野有"希希"架
結果,唔怪得Ⅲ級la~點止有"希希",有LinLin同周周添!
根本就係一套A片!而且血腥到不得了....
睇到作嘔!
2010年9月22日(Wednesday)中秋節快樂
同Angela傾偈,其實佢又唔係真係咁衰姐~
只係佢嚴左d,壓力大d唶...
放工入青衣,同表弟表姐表哥食飯
傾到十點幾番荃灣揾砲砲~成個月冇見喇...
不過砲砲依然係數一數二嘅S級好友~
仲有遠遠同浩翔一齊玩火,去愉城買完野
抱走埋晧文^^
期間撞到Janet、YuYu、昌b、no文等人
好耐冇見,但我唔會跟你地一齊玩
因為有d佛口蛇心、口蜜腹劍嘅妖物喺度
各位,莫信直中直,慎防仁不仁!
好好參詳下啦~
另外,送句野俾你當中秋節禮物
婚盟如霧散,恩義隨水流!
2點幾走,多謝砲砲送我番歸^^
|
2010 年 9 月 16 日 星期四  |
八連擊!賀你七星伴月過中秋,全城圍剿映灣盈!  |
分類: 未分類 |
邊個係人,邊個係鬼,我睇得出!
你至鍾意就係對住舊屎,揾碌棍喺度搞下搞下,正一搞屎棍!
除左你條褲望下,個屎忽紋住個"鬼"字架,正一屎忽鬼!
有冇人教過你咩係三綱五常!?咩係禮義廉恥!?
女人最重要係咩?係貞操!你又有冇守過?
我依家係點化你,開你光!
貞婦晚年失節,都不如老妓從良!
不過你呢種人,講你又唔聽!聽你又唔明!
明你又唔做!做又要做錯!
錯你又唔認!認左又唔改!改又改唔到....
真係嘥鳩氣!
你好唔滿意人地話你大個做雞咩?其實我都覺得佢咁講好過份!
做雞係會收人錢架!你呢?唔好話錢都唔收吖,貼埋大床俾人添LA,簡直視扑野為終生樂趣!
搵雞同你拉埋黎講,實在太侮辱d雞喇!
你個名,我又點會唔識寫呢?我係專登寫錯架!襯番你個人
人如其名,都係錯撚唒....
我都係跟你學野唶~明知寫錯都唔改!
不過有樣野,我天資有限....未學得懂!就係錯左我會認~張大俠,請賜教!
最搞笑係你嗰句:
『到我宜家咩都無做過..都又要打多編鬧.』
咁你即係承認你之前做過好多野La~
請問,如果你隊冧左條友,被判終生監禁
你可唔可以踎踎下喺度叫: **(温馨提示.以下嗰段係改編自條仆街嘅日記,大家大可攞黎對一對)
『夠喇*
我忍左好多日喇`
幾錯都吾屎咁過分嘛?'
我知我自己錯啵;`
俾我隊冧嗰條友就聲都吾聲` (都死Q左La,點出聲吖?)
吾係果啲就係法庭鬧到我貼地`
壹上法庭就個個叫我仆街又張小姐;`
我忍完又忍;我知我有錯叫我踎一日果啲我吾怪'
到我宜家咩人都無殺過..都仲要我踎落去.
我宜家又冇煙食又冇酒飲又冇仔姣
講大話冇人聽,做大戲冇人睇
呢啲日子就算係壹日我都忍吾到喇`
幾錯都好吾撚洗咁牙嘛..
宜家係邊個心理變態?'』
同特首講囉~向國家領導人反映下囉~
放番你出黎選你為傑青夠唔夠吖?
放你個遺容上時代雜誌表揚你好冇?
整你個肖像出黎俾人供奉參拜,幫你起座廟夠爽未!?
特區政府降半旗,全民默哀3分鐘向你致歉囉~我地咁撚過份~
你都好撚正吖~話人地姣no文?
你憑咩講人地吖?
細芷同no文一齊嗰陣,你未一樣喺度挨身挨勢!成對奶奶隊埋人地塊面度餵人飲~
論到姣功,天下間嘅女子冇番幾千年道行,都難與你相提並論!
話唒你都係姣閪派嘅首席大弟子兼大大大掌門喎,講到姣...邊有人姣得過你吖?姣閪
去camp就去camp la,姑姑以青協名義搞camp,係正派青年活動!
呢個唔係天體營!唔係接種團!
你拉鳩人入廁所做乜撚野吖?修毛吖?擴窿吖?
你痕就捽自己la,下下都要搵幫手搵拍擋!正淫閪!
係都要同班男人挨黎挨去,瞓黎瞓去!捽呢度,摷嗰度咁...
成日做埋d茍且嘅行為,同出面d唔三唔四嘅男人夜夜笙歌!
出面惹埋d菌就番黎傳福音咁傳~播種咁播~
真係傷風敗德,淫亂荒唐,污煙瘴氣,一蹋糊塗,污糟邋遢!
我冇野驚!係驚你有人繼後香燈,傳宗接代!
將你個姣閪派發揚光大,遺禍人間咋!
不過你d後人都好易認唶,同你一樣遺臭萬年架嘛!
到最後,送碌人咁大嘅撚俾你~

張開你嘅嘴仔日日"損"啦~
擘開你對脾仔晚晚"un"吧!
簡直正斗過Kinder出奇蛋,一次過滿足你三生三世嘅慾望!
有左呢碌野未唔使你日日夜夜猛跳求撚舞囉~夠唒爽歪歪吖!
隨撚附送連續八篇屌你嘅日記!
你都好威吖,我都未試過可以屌人屌到咁,開唒名仲要連屌八篇!係足足八篇!我做左廿幾年人,連屌三篇我都未試過...
你令我發掘到另一面嘅自己,原來我屌人可以屌到呢個地步~
我咁有你心,你係咪應該要有d誠意咁多謝我呢?
衷心祝福你含撚而終La,仆街! |
2010 年 9 月 15 日 星期三  |
勺婦~錯就要認!打就企定!鬧你就請你安静!  |
分類: 未分類 |
點吖?發窮惡吖?自己理虧仲要聲大夾惡?
做咩?聲大就得架喇?聲大就嚇得窒我架喇?聲大個閪就唔臭架喇?正撚樣!
真係頂你唔撚順!又係話我心理變態~
勺婦,你厭唔厭架?諗唔到新橋鬧我吖?江郎才盡嗱?
我話你知!我要鬧你....鬧多七七四十九篇Qooza都仲得!
叫你跳樓、跳海、俾雷劈死未已經就住你囉,仲想點吖?
你呢d人渣,綁你喺會展鞭屍都仲得!
你乜都冇,淨係心口鑿住『金牌淫婦』四隻字!
咩叫唔知情嘅冇權鬧?全銀河有生命嘅都有權鬧!
邊個有份鬧你嘅,有份留言讚好嘅,曾特首都要每人頒個金紫荊勳章添吖!簡直為港爭光!!!
我原本諗住寫完Reborn篇日記就收口唔再鬧!
係你自己閪痕!唔撚識寫個死字!留篇千幾字嘅悄悄話串鳩我,我先回禮咋~
唔通你俾張帖我,我唔花圏花牌躹多3個躬,裝多注香過你咩~人地會話我冇禮貌架!
仲有,係你自己話唔介意我開名喺qooza唱你架,你篇悄悄話唔係講得好口響架咩?
你估我唔敢開你名吖?我驚你咩!?驚你閪臭吖?
我見得人,拜得神!
字字鏗鏘有力,句句擲地有聲都仲得!
邊似得你做埋d鼠竊狗偷嘅野吖~
你喺度叫乜春吖?你吠乜撚吖?我開你名又唔鍾意嗱?撚樣!
條氣唔撚順未鬧番我囉,老娘一定同你奉陪到底!
記住寫得好似我咁長篇,仲要一寫就連寫幾篇喎!我睇你又寫到d乜~
你平時唔係至叻講故仔,做馬騮戲架咩!?
唔該,唔好齋用『心理變態』複製&貼上,貼成千幾二千次就以為自己巴撚閉!我會悶架!
唔好懶清高咁話自己唔鍾意我嘅時候乜都冇做過!冇鬧過我冇講過我!
係!你係冇鬧,你冇喺網上鬧唶~
你夠膽發誓你冇日日喺你個"恆恆"耳邊猛咁"崔浩霆前,崔浩霆後"!?
洗腦&摧眠,一向都係你嘅撚手小菜!你唔好當我百痴無腦戆鳩至得架!
我唔似得你嗰班"朋友囝",我個腦曉郁架!
妖孽~你趷起個閪我就知你想點La~你博屌吖嘛!
有冇諗過點解個個日記都屌你?仲要個個CM都讚好?
因為你搞到天怒人怨!神憎鬼厭!人神共憤吖!
要知道,多行夜路終遇鬼,多行不義必自斃!上得山多終遇虎!你有今日係疚由自取,與人無尤!
他日你塵歸塵,土歸土嗰陣,個天會俾你睇番你生前所作嘅虧心事,我驚你睇到陰蒂龜裂都未睇完吖施主!
我QOOZA句句都係用黎超渡你,好似吹啲打咁,同你破地獄吖!
每詞每句都係同你積善積福積陰德!積到你功德圓滿,咪再擺款吖!好過你日日頌經唸佛食長齋吖~
到時你嫌我寫得少添吖~
問我鬧夠未?你忍夠嗱?我未鬧夠喎!
依家唔鬧你,等幾時吖?等立春吖!?等你生忌定死忌吖!?
虧你仲可以反客為主!寫篇日記出黎平反吖?
你話你唔怪嗰d只係寫左一篇日記屌你嘅人...
乜你有資格怪人咩?依家係我地選擇怪唔怪你,決定權喺我地度!幾時論到你出聲!?論資排輩都未到你!
忍得好辛苦咩?我地都一樣!
我忍得你少吖?我地嗰日祈德練舞,關你閪事吖?
你話我明知你喺度,我仲走過黎就係我折墮!我冇權咁多嗲!
但我只係諗住跳舞,你個死臭閪入埋黎做乜鳩!?
我一見到你就發脾氣走左,砲砲打電話叫阿衡叫你走,點解你唔肯走!?
係要喺度篤眼篤鼻,你知唔知你個閪好撚臭!臭到我跳唔到舞吖!!我未一樣死忍~
你有份跳咩?HipHop黎架,要著衫架!
同你平時喺殘廁同d男人跳嘅唔同架~
簡直淫亂荒唐!
係吖,可能有人睇完佢篇日記真係會覺得自己好過份
成班人圍住個女仔黎鬧....
不過我睇人多過你俾人屌閪La!撚樣!
將d對與錯掉轉黎講,又係一篇妖言惑眾嘅日記,搞到讀者連做人嘅觀念都錯唒!shit!!
你咁撚嘈做乜撚野吖?痴撚左線吖!?
錯就要認!打就企定!鬧你就請你安静! |
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
<公主嫁到>條橋,搵三駙馬陳豪黎吟一吟先,勁爆笑XD  |
分類: 未分類 |
章灼盈丫章灼盈
屎忽大到似異形
頭大身細嘴囧囧
胸又平ㄚ閪FingFing
舉高雙手有蒼蠅
樣夠衰時又好性
出親街就俾人炳
搞三搞四辣人興
衰左永遠唔會認
最叻流淚博同情
扮病扮暈冇得頂
平生最愛啜陰莖
趙完春袋呑埋精
床上變身殺人鯨
玩完人地池姑錠
屈人姦佢先至勁
搵佢過黎擰幾擰
閪水流到冇時停
同佢之間仲有乜好傾
個天自會劈到佢應一應 , 應一應吖~ |
2010 年 9 月 11 日 星期六  |
東涌映灣園上空錄得2萬5千次閃電紀錄,個天想劈邊個呢?^^  |
分類: 未分類 |
係!我係有錯,我應該道歉!
我錯在唔識用心計計算人!
我錯在唔識好似你咁一個大話冚一個大話!
我錯在一開始就低估左你嘅妖力!
我亦錯在有咩都BeLeBaLa講唒出黎,等你知道唒我諗乜....雖知道要對付一個人,知己知彼係好重要!
我一次又一次咁輸俾你,一次又一次咁踩落你設嘅圏套/陷阱,都因我講得太多....
仲有一樣野,點解我做左廿幾年人,要鏟除一隻只有十四年道行嘅妖物都搞唔掂?喺度,我真係好衷心多謝林先生!
林生,咁樣唔係叫偉大,咁様叫戆鳩!你唔好咁撚天真,以為無條件咁付出就可打動到佢!你清醒啲La!!
唔係你明知佢錯都死撐佢,條臭婆娘就會覺得你好撚偉大,攬住你淫叫"行行"~
佢都一樣覺得你成個傻仔咁,點玩你,你都成隻狗咁死番黎....
記得我同你講過,神同魔鬼嘅分別嘛?
你信奉神、敬畏神,神亦會愛你,給予你永生!
但魔鬼呢?你去愛佢、投靠佢,佢唔會對番你好,佢只會覺得你百痴,不斷玩弄你!
你相信我嗎?好吧,一齊落黎地獄受苦La笨柒!
你嘅虔誠係令我汗顏!!
令我驚歎點解一個14歲嘅中學生可以低能百痴戆鳩到呢個地步!?
點解到到最後關頭,你仲諗住保佢??朋友吖嘛~
你自己問心,你真係當佢係朋友咁簡單?你唔使答我!你嘅答案從來都只會係"唔知"!!你答黎都多鳩餘!阻撚住宇宙萬物嘅時間!!
朋友係咁做架咩?咁你只係得佢一個"朋友"架咋!
no文、鍾寶、炮炮等人死撚唒架喇!其他人鍾唔鍾意條八婆你有冇理過?點解要全宇宙遷就你?你有冇諗過其他人嘅感受?
有時唔係話你想點就點,你要顧下後果!我一而再,再而三叫你唔好惹佢,點解你咁任性!?
係咪淨係諗你嘅"盈盈"就夠?你真係以為佢會同你長廂思守、與子皆老、白頭到老、永結同心咩?你咪撚咁低能百痴戇鳩弱智LA!
真係俾你"打動"到佢又點?嫁俾你好冇?到時就後患無窮喇!林家家門不幸吖,俾人滅門添吖!
雖知道江山易改,本性難移!
個main point係條死臭閪根本一直都唔覺自己做錯,乜Q都話唔關佢事,以為自己係大聖人添,你叫佢改乜春吖?
有時d野,唔係你話唔睇唔聽唔理唔去諗,件事就真係可以當冇發生過!
個天花板漏水,你唔理佢唔諗佢,佢唔會自己填番個窿,落大雨嗰陣未水浸囉~
驗到有個腫瘤喺身,你唔食藥唔做手術,你唔會無端端痾左佢出黎!唔係話你唔當佢係瘤,就可以打動到佢變成一舊金架!你養虎為患,最後未擴散全身,賣得咸鴨蛋囉~
我真係好嬲,我早於四月嗰陣已經講條八婆唔係咩善男順女!叫大家小心d,但有冇人聽我講?
個個都俾佢摧眠唒,迷矇矇咁杯番我轉頭.....睜大隻眼睇清楚,邊個先係妖物吧!
佢咁集中火力猛攻我,係因為得我同Kiko冇俾佢迷住,由始至終都堅持立場,冇俾佢氹到....
我講左咁多個月,講到我都覺得自己好煩....好喇,食左屎喇,知佢仆街知佢鳩閪喇,個個圍屌佢喇~
屌左幾日又同番佢玩,尤其林先生!
襯條臭閪俾no文明智咁飛鳩左之後,單身喇,放肆喇!喺張床度同條八婆又攬又鍚又摸上面捽下面....
原來同你做"朋友"要賣埋身架?呢種朋友我唔識做!
你唔好同我講依d叫玩!唔見你同janet、美倫、阿Yu咁玩~同蘋果咁玩吖笨柒!
點解你地衰一次唔夠,係都要衰多次,衰到貼地先心息?
依家先醒有用咩?佢都有毛有翼曉飛la,你地杯佢,圍屌佢又點?
你地對付到佢咩?佢依家好撚巴閉架喇,曉吹雞架喇!
點解唔襯佢羽翼未豐時隊冧佢?
我知no文同佢散左之後,係得林生"唔捨得"條八婆,係都要痴住"盈盈"
其他人都係為左唔想離開林生先被逼痴埋去...
但大家有冇留意我嘅做法?試問邊個會比我更唔想離開林生?
但我決定係,你要同條死撚樣一齊,我就寧願走!唔會陪你一齊做笨柒!
相信大家都有聽過容祖兒首<雙冠軍>
"我永遠愛你但我未能投降、讓步、答允
我永遠愛你亦不可以放棄思想,去贊同你見解"
相信父母都係痛鍚你地,但你地夜番,食煙飲酒講粗口索埋K,佢地唔通仲攬住你鍚讚你乖,俾多幾百蚊你買丸仔,贈多你一句:食多d身體健康,長命百歲咩...?
佢地只可鬧同打,打多幾次你都唔聽咁點?未放棄你囉~但唔該!!放棄你並唔等如諗通左!佢地只係冇唒辦法!
請林生唔好咁仆街,你老豆唔再鬧你夜番唔係佢諗通左!你可唔可以生性d!?
你自己諗下你將來個仔係咁,你又可以點?唔好咁無賴講d咁大逆不道嘅說話,拜托!
講番正題,一直以黎有咁多分化...
佢同kiko咩咩咩"一日情爭健大鬥法"
到"姣搭No文膊頭踼走正印細芷大行動"
再到"阿Yu秘密大揭秘",啊~唔好意思!女主角"盈盈"已經澄清多次,佢冇"爆過",只係"暗示"
因為反應熱烈,搞到要加開特別場"博同情最終回。淚眼過生日"^^
之後再自編"夜半被探洞"前中後合共七七四十九篇
到"賢妻變棄婦,海旁瘋『暈』show"
所有一切一切都係源自個瘋婦!有邊次唔關佢事?
我唔想再過一d三日唔埋兩日就炒一炒呢d咁驚心動魄嘅日子!
有條撚樣喺度,都唔會安定得去邊~
明知屎係臭,點解仲要鍾個頭埋去閒?
可能林生喺大家心目中真係好重要,但朋友真係唔係只得一班,唔玩依班未搵第二班囉
或者發掘下其他興趣,好似之前我自己走左,未睇下書跑下步囉~
我唔係叫大家杯葛林生!
而係路....真係唔係得一條!
人嘅能力亦真係有限!
既然我冇能力對付條八婆,亦冇能力令林生離開佢,咁我未走囉!
係吖,係好唔忿氣架喇~但總好過要我日日對住條死姣閪!
我體諒大家仲係細,好多野都唔識處理!
我唔係話自己選擇嘅路啱唒,但至少我所做嘅都係見得人,拜得神,對得住天地良心,過得自己過得人!
希望大家經一事長一智!
嬲係正常~因為我都未見識過d無賴可以如此仆街~
但嬲完屌完就要好好諗清楚,點解件事會發展到呢個地步?
係咪淨係條淫閪錯唒?自己有冇責任?有冇助長左呢股惡勢力呢?
當然除左條妖女晚晚施妖法外,林生晚晚都同佢練<玉女心經>,猛咁傳d"精"氣俾佢
佢今日化為陰后真係多撚謝你喇,林先生!
如果由No文同佢分手開始,大家已知佢咩料嗰陣,狠心d斬欖,唔再惹佢~
林生要鍾個頭埋去就由佢,佢得林生一隻棋子,唔惡得去邊~
咁佢會唔會可以去到今時今日咁惡呢?
點解係都要俾人玩到殘,點到陀陀擰,揸乾揸淨先識醒?
係吖,你地依家唔搵佢喇...有用咩?係佢已經唔再需要你地喇!
你地已經冇唒利用價值!俾佢玩到厭喇!
依家有班新嘅傻仔等住俾佢輪玩&輪姦~
你地?乜都蝕唒俾佢LA已經!
正如一條女破左處咁,破左就破左,食乜都補唔番La~
**可能你地睇完依段野,條氣會好唔順!尤其林生~
但你地要知道,忠言永遠係逆耳!
苦口婆心嘅說話,永遠都惹人煩擾嘅感覺!
但我鬧你地,係想你地好!想你地唔好再渾渾讍讍!醒下!!
鍾寶,撐朋友係啱!但唔可以盲目咁撐,你有自己獨立嘅思想,應該懂得分辨是非黑白!
見到朋友行錯,唔係盲目認同、附和、跟從!係應該撥亂反正!提醒下佢~
呢d先係真正朋友!
唔通你明知前面有個窿,你個Frd好天真咁話:影黎架唶,唔使驚!行過去LA,你又點唒頭認同,一齊盲中中跌落去咩?
你以為咁就叫有福同享,有難同當,為兄弟上刀山,落油鑊,兩脅插刀,甘苦與共,雖不能同年同月同日生,但願能同年同月同日死咩?
唔係咁架!
最近個天行雷閃電得好勁
淨係上星期四凌晨已經閃左二萬五千次
當時我喺沙田,仲要喺戶外大搖大擺添~我行得正企得正,驚都冇驚過!
不過我就唔敢去東涌喇,尤其映灣園附近~
一陣沙塵滾滾,劈錯良民就唔抵LA......
應該嗰度劈得幾勁添....
|
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | ... | 17 | »
|