|
|
2009 年 9 月 25 日 星期五 
| ♡ 做伴娘♡ |
分類: 未分類 |
今日同媽咪同家姐去左試衫
今日揀左2條伴娘裙!!! 試左..揀左第一條>V< Happy!!
家姐12月頭結婚..Me做伴娘 
之後同家姐去左飲野...行左一陣街街....之後佢就去左Cut頭髮,,
我就去左搵Mil Mil 行街....去左新馬路行街街..
之後又去左高士德行街街...去左SaSa 買化妝品... hehe... (^.^)
之後家姐打電話比我...又去左睇伴娘裙...試左兩條...吾錯...
今日BaBy的哥哥生日...一陣去唱k lu.... >33<
今年6月Mil Mil結婚做左一次姊妹
之後今年12月家姐結婚..做伴娘
今年半年入面..做左姊妹and伴娘 
開心... 人生第一次做伴娘and姊妹都系在17歲...
|
| 發表時間:2009-09-25 10:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 22 日 星期二 
| ♡ 比人偷左銀包 ♡ |
分類: 未分類 |
比人偷左銀包!!! 返工搭巴士去關閘..林住囉禮物比CAT CAT!!
點知一落車...覺得個袋輕左...一搵銀包...就吾見左LA.... (喊)
偷左我銀包...偷埋我身份証..回香証...搞到我返吾到大陸!!!!! 今日細表姐結婚...搞到我去吾到...
偷我野個戈人不得好死...佢偷左我銀包..用我D錢買野食GE話...希望食爛佢個咀!!!! (.\/.*)火!!!
如果偷我......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-09-22 04:50 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 16 日 星期三 
| ❤ 有開心..有吾開心 ❤ |
分類: 未分類 |
開心Ge就系'' ❤ 我整左蝴蝶結Gel甲 luuuuuuuuu*.... 今晚Up相上黎!! 因為E+返工中'' 吾開心就系....BABY病左....發燒....燒左成日!!!!! OMG....!! 見到佢都覺得好辛苦=33='' 本身琴日上山頂E完睇E生!!點知爆多人!!! 就同BABY去左私家E生..到睇LA... 好多藥>V< CAT CAT好快生......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-09-16 02:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 12 日 星期六 
| ❤ 今晚放工去睇戲 ❤ |
分類: 未分類 |
❤ 今晚放工去睇戲'' ❤ 今日BaBy放假...話等我放工之後去睇戲!! >3< 今晚睇我最想睇戈套戲(愛出貓) YA YA YA GEM...李蘊 支持你!!! 黎套戲系幾個月前我已經好想睇嫁LA'' E+中於上映LA''' >3333< E+返工中'' 先系6點10分PM- - 好快到9點半姐'' 9點半放工'' ___________________......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-09-12 06:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 11 日 星期五 
| ❤- 私あいにほんこ ❤ |
分類: 未分類 |
♥ こんばんは。♥ 越來越鐘意日文.... ^_^ 今日上日文超開心....開始越來越鐘意學.....開始覺得佢好簡單!!! 平時返工都有睇開日本雜誌...日本書...加強我識得睇ge能力!!! >﹏< 我超級爆鐘意日本妹... 特別系Popteen Girls...❤ 就快冬天lu..... 我想冬天快D來臨...!! 想買日本衫....學下日本妹著衫.... >﹏&......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-09-11 02:21 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|