|
|
2009 年 4 月 24 日 星期五 
| ♡ 今天的第一次'♡ |
分類: 未分類 |

今日第一次蒸蛋-vv-''
蒸到好搞笑,,,,''
今日無無聊聊,.,.,.到左中午戈時突然想食蒸蛋-3-
就自己去蒸laaaaaaaaaaaaaaa >v<
第一次炸,,,'''
uPPPP 相比你地睇ma* 好核凸 吾好見怪- -
煮ge材料有 [蔥] 同 [油]

第2 係 [蝦米]

第3係 [蛋]

中要材料係 黎3樣''' -vv-

下一步完成圖

之後去蒸佢4-5分鐘'''

好其怪就係我蒸完係咁Ge樣-vv-''
我就去問我媽咪點解我蒸完出黎 同你平時戈D 好吾同';'
因為我媽咪蒸得好令^^ 我就蒸到好核凸 一凸一凹''' -vvv-
不過衰然吾令,,, 但食落去都吾差炸b0*...,真係幾好食....
Ps; 第一次整 係咁上下...-vv-'' 下次會中好d嫁'''

|
| 發表時間:2009-04-24 12:25 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 21 日 星期二 酷熱 
| ♡ 悶 ♡ |
分類: 未分類 |
 好悶A* 黎幾日係到玩Faceb00k'' 幾好玩>v< 黎幾日都無咩特別事發生''' 所以吾咩好講- -'' 我考慮緊5月份去吾去Hk玩好呢>v< E+時間係2點06分..,,. 你地可以留CM 同我傾計Ge>< &wsp......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2009-04-21 02:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 13 日 星期一 
| ♡hAppY - BIrthday♡ |
分類: 未分類 |
 hAppY - BIrthday 因為我近排不太得閒....今天就打返日記..... 前日我細佬生日rrrrr*.... 同佢去左BBq*.... 哇好多人去耶x ] 比D相你地See下先... 黎張就係我自己燒Ge香腸&雞亦 >v<
黎張就係 粟米 >v<  ......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-04-13 03:18 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 4 月 8 日 星期三 
| ♡Shopping ♡ |
分類: 未分類 |
噢,,,,,這幾天忙得很要命,,,,,,,- -''' 連日記也沒有打了.....=3='' 今天有空了 和bAbY 今天 大約中午時分 去了大陸行街街 ^^ 然後也去了新馬路...Shopping ....^^(開心) 去了食M記.....>V<(感動) 你口龍痛也陪我食*,,,;;;;;; 之後也去了新馬路的Daiso買東西>< &......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-04-08 01:55 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 31 日 星期二 
| ♡愛自拍♡ |
分類: 未分類 |
今日好悶rrrrr*,,,, 日日對住個電腦黎黎去去都係MSN,,,上網睇野....悶死人LAAAA* 今日影左D相,,, Uppppp比你地睇下laaaa* 中有好多係哂相簿aaaaaaaa   |
| 發表時間:2009-03-31 11:40 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|