|
|
2009 年 7 月 2 日 星期四 酷熱 
| ♡ Unhappy ♡ |
分類: 未分類 |

Unhappy!!!!!
本身今日吾林住焗頭滴;;
點知..見到我偶像張ph0t0...就同自己講 ; 我吾可以咁懶滴;;
之後就林住洗白白..洗完之後去焗頭;;;
點知...洗完白白出黎...林住焗頭戈時...個野壞左...焗吾到頭=3=
激死我laaaa*
吾知點解每次見到我偶像..我就吾會懶''
想知點解???
去相


就係 小翼 M0del
中有一個 就係 櫻井莉菜

超 l0vE...
頭髮 你幾時好返R... 我等緊你去染頭髮 t^t
原來等 係咁辛苦滴..
|
| 發表時間:2009-07-02 12:31 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 30 日 星期二 
| ♡ 公恭♡ |
分類: 未分類 |
 今日E媽打 比我地'' 話表姐生左個BB女 '' 超開心R*.... 黎兩日係到睇LV袋袋 -v-'' (有打算買) 原來都吾係咁貴姐'' 我以為最平最平 都要萬幾蚊以上'' 原來吾洗'' 睇中左個GUCCI銀包'' 要300蚊美金'' 計返葡幣 都係3千幾左右'' 好無聊R 日日係到打機- -'......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-06-30 01:05 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 15 日 星期一 
| ♡ 好想死r♡ |
分類: 未分類 |
唉.....今日見到個bl0g個版面..好耐都無換.... 林住換下個版面....扮下令令- - 整左好耐la...都吾知整咩版面好... 唉....煩 煩 煩.... 大家見到黎個版面 吾好驚訝.... 因為我未整好,.... 我要用兩日時間先可以整好佢= =''' 過幾日再黎.. 就係新版面la>... |
| 發表時間:2009-06-15 11:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 11 日 星期四 
| ♡ bAby 換新手機♡ |
分類: 未分類 |
今天bAby 買左新手機也,,,  買左 LG KC910 ^。^ 佢上一部手機用左都無半年w0 -3-' ( bAby 你吾可以再咁大洗w0..) ( 今次算..~.~ 下不為例 ) 好悶牙...日日係H0mE係咁   我就黎做左    |
| 發表時間:2009-06-11 01:02 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 6 月 7 日 星期日 
| ♡ 悶.. ♡ |
分類: 未分類 |
 噢..很多已經沒有上來了*....
今天上來打打日記...
是時候更新一下了... 朋友結婚了*....恭囍* 自拍 在陽光下滴me &wsp......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-06-07 01:33 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|