|
|
2009 年 3 月 31 日 星期二 
| ♡加油!bAbY♡ |
分類: 未分類 |
今日開心Ge事;;;第一樣
今天bAbY*,,,同我講,,,佢要學鼓 0r 學結他耶*,,,,,(真替他高興)
佢中講左個笑話;
佢話如果我同佢i交話走Ge時候*,,,,佢係佢個床頭到即刻拎個結他出黎唱;;;愛我別走..
今日聽到真係笑死我....
吾知bAbY學結他同鼓係咩樣Ge呢

第二樣
今日吾舒服rrrrrrrrrrr >V<
今日胃痛到我死死下,,,,想喊,,,,
食左藥都痛左一段時間,,,,,痛到行路都要禁住個肚......
辛苦R*,,,,,,,,
E+已經2點56分 我有小小肚餓0r胃又開始有小小痛laaaaaa><
我都就訓ma* 掰掰

|
| 發表時間:2009-03-31 02:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 27 日 星期五 
| ♡迷網♡ |
分類: 未分類 |
這幾天,,,都不知道自己想怎樣*,,,,,,, 這幾天我的心情,,, 真的很亂很亂,,, 很迷網 連我自己也不知道想怎樣.... 真的很煩惱 我想要工作一下,,,,讓自己知道自己的目標是什麼,,,不要讓自己再這樣下去,,,,, 心情不好,, 不想打下去了 Bye~~~ |
| 發表時間:2009-03-27 09:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 24 日 星期二 
| ♡展開剛琴生崖♡ |
分類: 未分類 |
♡剛琴♡ 今日主題係(展開剛琴生崖)!! 點解??? 就係..... 4月份我就開始我的剛琴生崖了,,,,, 4月份開始我要勞力去學好我的剛琴...!! 還記得很小時候的我就有一點對剛琴有興趣了*,,,.但因為很小時候的我讀書成績很差*很不好... 媽媽不給我去學剛琴.,,.,永遠在她心中,,,只有讀書是第一,,,,* 現在人大了,,, 真的變了很多,,, 比以前在家中的Miko*,,,......
(閱讀全文)
|
| 發表時間:2009-03-24 12:06 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 23 日 星期一 
| ♡09-3-23♡ |
分類: 未分類 |
今日09-3-23 今日過得好無聊也,,,* 今日成日對住個電腦係到整新相簿,,,, haha* 就快整好luuuuuu* 到時upppp 個新相簿網子比你地r*,,,,,你地可以上去睇下我最近新相.....* haha 如果你地有睇我Ge日記...可以係日記到留下cmmmm*我會回嫁,,,,,^^ E+2點11分lu*,,,, 就訓laaa* 掰掰 
|
| 發表時間:2009-03-23 02:12 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 3 月 22 日 星期日 
| 2009-03-22 |
分類: 未分類 |
今天真是無聊的一天,,,,,訓醒了,,,,也沒有東西好去做,,,,, 但是今天我發覺我和細佬感情好了很多....以前的我們是常常吵架,,,關係很不好的!!! 現在的我們關係好多了.....有東西一起食.... 可能這就是 人大了 會懂事了 今是也沒有突別事情發生,,,,,,沒有東西寫左這,,,,, 還是下好了.. 掰掰 |
| 發表時間:2009-03-22 01:32 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|