感謝神!自己係一連8天參加學校的英文營終於完結了.但最後係7天,因為昨日因暴雨警告的關係而取消.但自己係呢7個下午所學的野雖然唔多,但自己從中懂得去講英文,實在是一個難得的機會,在今日的閉營禮上,估唔到自己見到一個相熟的高三女同學,雖然佢宜家畢唔到業而去台灣讀先修班.但是,比自己的一個提醒是係高三一定要"博到盡"去讀書,否則到時後悔都唔得了.