珍惜!珍惜!
珍惜身邊眼前的人或事物,否則你再想珍惜的時候都沒有了!而自己慢慢學習中.希望自己將來可以學習"珍惜"呢兩個字
DENNISCHEONG
暱稱: DENNIS
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
終於都補考完了!
補考正式開始!
暫時可以鬆一口氣先
停課的半天!
難忘的生日
文章分類
全部 (53)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 25
今日人氣: 7
累積人氣: 11454
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   暴雨


停課的半天! 分類: 未分類

今朝一早我媽媽同我講話出面落雨落得好大,之後自己又打開電視機睇澳廣視先知發出了暴雨警告訊號先唔駛返學,當時的心情好似無咩感.但如果係以前的話, 自己一定是很開心的.但是,自己宜家的心情是好難講得出的感覺是甚麼的,可能係返多2日半的課堂就考畢業試,莫非真係有一句說話咁講"返學先來落雨,莫非連個天都唔鍾意我?".當自己唔想返哥陣就好想請假唔返,但是當自己想返學哥陣又真係唔駛返,真係有D無奈咁.下星期四就開始考畢業試的了!雖然結果唔知點,但真的是希望可以畢業和升上大學了!






訪客留言 (返回 DENNISCHEONG 的日誌)


EricChan0425 於 2009-04-27 01:32 AM 發表:
祝你成功~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



燕。尾蝶 於 2009-04-25 01:18 PM 發表:
其實我都有甘ge感覺ga...
或許是因為,自己跟同學們一起渡過已經剩下不多...
卻,因為,天降橫禍,而一分一秒的白白浪費掉。
不過,我相信,有緣千里能相回。
要加油喔~努力考好畢業試同埋大學試喔~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]