今朝一早我媽媽同我講話出面落雨落得好大,之後自己又打開電視機睇澳廣視先知發出了暴雨警告訊號先唔駛返學,當時的心情好似無咩感.但如果係以前的話, 自己一定是很開心的.但是,自己宜家的心情是好難講得出的感覺是甚麼的,可能係返多2日半的課堂就考畢業試,莫非真係有一句說話咁講"返學先來落雨,莫非連個天都唔鍾意我?".當自己唔想返哥陣就好想請假唔返,但是當自己想返學哥陣又真係唔駛返,真係有D無奈咁.下星期四就開始考畢業試的了!雖然結果唔知點,但真的是希望可以畢業和升上大學了!