感謝神!自己原本係星期一先知道成績,但學校唔知點解係昨日已經提前公佈左,搞到自己昨日都好緊張.但最後原來是要補考一D科目先鬆一鬆口氣,雖然仲有一個星期多D就要補考,但我今次一定會盡力一舖去做好,一定要畢到業,不可以辜負眾人的期望!