感謝神!補考終於都完了,宜家的心情暫時鬆一鬆的.但是,在補考完之後會係好驚的,點解?相信各位都會知道過中的情況,就係驚畢唔到業!如果有人問我畢唔到業的話.我口講的是不驚,但實際上就一定會驚,而且好驚會返到高一哥陣的"歷史重演",但是,我都會將呢事交比神,讓神當中會得到帶領.同埋,各位朋友多D為我的畢業祈禱啦!同埋,自己將會係今日開始返工,我會係新馬路的PIZZA HUT做廚房,希望能夠工作上順利啦!