今日6月3日,是本人的畢業考的開始,在今日的考試中雖然有D驚,但一切都比預期中的為好.而可能今次係中學生涯的最後一次考試,但係自己今次真係好比心機溫,估唔到自己為左畢業而做了人生的第一次"通頂"溫書,雖然係咁,但自己仍然都驚好似高一哥陣要留級,真係好驚!好驚!但哥陣自己諗起以前如果肯努力的話,應該就唔會搞到宜家咁"驚"的局面.最後,仲有數學,文法同電腦的補考希望可以努力咁溫,可以順利畢業升上大學!