本人係星期五要開始補考去到星期一,第一科係普通話,由於自己的普通話的水平實左"太好"的了,所以自己要搵人幫我"補習"的了.但感謝神的是有人幫下我,今日係第一日幫我溫,雖然教的人搞到我有點"激氣",但都可以學到普通話的講法,真係辛苦得來有點值得的了.如果係的話請為我的補考禱告.