今日係7月17日,聽日(7月18日)就開始補考的日子,聽日就係普通話的口試,雖然驚講得唔好,但將呢個交比神幫我搞掂.但去到7月19日,22日同23日的英讀,文法同數學唔知點咁,因為如果唔得的話,真的會重演高一時的"重讀",自己近排係訓覺都會發惡夢夢到補考唔得的下場係點,搞到而家的我表面唔驚,但實際上就....................你地自己想一想,雖然自己係呢兩科(特別係數學)都全力去溫,但唔知升唔升到高三,真係好驚.但自己感恩的是可以將呢D野用祈禱交比神,同埋自己要努力溫書的了.