感謝神!本人一連三天的補考終於完了!暫時只知道普通話係合格,雖然英文同數學唔知合唔知格,但感謝神的是可以將呢件事近比神來搞掂,一切都係神的安排之中.再加上今次真係將呢d憂慮交比神之後,自己的心感覺好輕鬆咁,所以我們如果有困難的話不妨用祈禱交比神來搞掂啦!