首先真係感謝神自己可以升上高三.雖然英文補考都係唔得,但數學同普通話可以合格,換言之要帶英文上高三.雖然有點唔開心,但可以升到高三,自己已經係要講聲"感謝神!"的了,所以在今個暑假要溫定高三D野,如果唔係的話分分中會畢唔到業的了!最後要多謝一班弟兄姊妹的禱告,如果無左你地的話,我都唔知點面對的了!