感謝神!宜家自己高三返學都有一個多星期了.正如上一篇BLOG講雖然係比預期的辛苦,但係自己都係好享受呢最後一年的學習生活.現在同同學相處基本上係無問題,只不過同隔離班轉過我哥班的人未必會咁熟,希望可以同佢地熟D啦!最後,自己真係每日都可以為自己的前途有目標而奮鬥的呀!