近排個網頁搞到我都寫唔到野真係要講聲SORRY添.昨晚又打風,數埋澳門今年內第四次的8號波了,雖然係返唔到學,但係卻多了一天假期,可以好好咁利用呢一天.但今次呢個風真係搞到滿城風雨?點解?因為搞到好多地方都水浸,連我樓下都係咁,仲係要浸到成個人咁高,比我諗番以前住木屋的經歷,一到打風的驚慌等等.